محسن پور کبریا.حسین
تبیین پیامدهای ارتقای فرهنگ برنامهریزی درسی در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی ایران
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
محققی.حسین
تدوین مدلی بهمنظور تبیین و پیشبینی پیشرفت تحصیلی بر پایه نیازهای بنیادین روانشناختی و انگیزش پیشرفت تحصیلی
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
محققیان.لیلا
موانع و مشکلات اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس استثنایی کم توان ذهنی
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
محمدی خشوعی.زهرا
تأثیر استفاده از فناوری های نوین آموزشی برکیفیت فعالیت های آموزشی دبیران
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
محمدی خشویی.زهرا
تأثیر استفاده از فناوری های نوین آموزشی برکیفیت فعالیت های آموزشی دبیران
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
محمدی.آزاد
تبیینی نو از مؤلفههای برنامه درسی پنهان با تأکید بر پدیدارشناسی ون منن
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
محمدی.بهادر
تأثیر استفاده از فناوری های نوین آموزشی برکیفیت فعالیت های آموزشی دبیران
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
محمدی.رحیمه
مطالعه تجربه دانشآموزان سال اول متوسطه درباره تختههای هوشمند
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
محمدی.صمد
آسیبشناسی آموزش به زبان فارسی از دیدگاه دبیران و دانشآموزان دبیرستانی کردزبان شهرستان سُنقُر و کُلیایی و ارائه راهکارها
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
محمدی.مهدی
ارائه مدل توضیحی ویژگی های فردی، ادراک از برنامه درسی و رشد شایستگی های رهبری دانشجویان دانشگاه شیراز
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
محمودی.حشمت الله
تدوین مدلی بهمنظور تبیین و پیشبینی پیشرفت تحصیلی بر پایه نیازهای بنیادین روانشناختی و انگیزش پیشرفت تحصیلی
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
مدنی.احمد
آسیبشناسی آموزش به زبان فارسی از دیدگاه دبیران و دانشآموزان دبیرستانی کردزبان شهرستان سُنقُر و کُلیایی و ارائه راهکارها
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
معروفی.یحیی
تبیین سطح مغفول برنامه درسی تجربهشده درس روشها و فنون تدریس
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
معصومی فرد.مرجان
بررسی انواع تعامل در محیط های یادگیری الکترونیکی با کیفیت یادگیری در پردیس های مجازی
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
ملتجی.لیلا
ارائه مدل توضیحی ویژگی های فردی، ادراک از برنامه درسی و رشد شایستگی های رهبری دانشجویان دانشگاه شیراز
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
مهدی زاده.حسین
مقایسه تأثیر آموزش مسائل زیست محیطی به شیوه نگاره مفهوم مشارکتی و روش رایج، بر یادگیری، یادداری و طبیعت گرایی دانش آموزان پایه پنجم
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
مهرمحمدی.محمود
اصلاح برخی بدفهمیهای دانشی و باوری دانشآموزان پایه سوم ابتدایی بر مبنای چهارچوبهای حل مسئله شونفلد و گانیه
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
میرجلیلی.سیدمحمدعلی
تحلیل جایگاه جامعه پذیری در کتب علوم اجتماعی دوره متوسطه بر اساس آراء تربیتی استاد شهید مرتضی مطهری
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
میرشاه جعفری.سید ابراهیم
موانع و مشکلات اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس استثنایی کم توان ذهنی
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]