م

  • محسن پور کبریا.حسین تبیین پیامدهای ارتقای فرهنگ برنامه‌ریزی درسی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ایران [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1396]
  • محققی.حسین تدوین مدلی به‌منظور تبیین و پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی بر پایه نیازهای بنیادین روان‌شناختی و انگیزش پیشرفت تحصیلی [ دوره14, شماره 53 - تابستان سال 1396]
  • محققیان.لیلا موانع و مشکلات اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس استثنایی کم‌ توان ذهنی [ دوره14, شماره 52 - بهار سال 1396]
  • محمدی خشوعی.زهرا تأثیر استفاده از فناوری های نوین آموزشی برکیفیت فعالیت های آموزشی دبیران [ دوره14, شماره 52 - بهار سال 1396]
  • محمدی خشویی.زهرا تأثیر استفاده از فناوری های نوین آموزشی برکیفیت فعالیت های آموزشی دبیران [ دوره14, شماره 52 - بهار سال 1396]
  • محمدی.آزاد تبیینی نو از مؤلفه‌های برنامه درسی پنهان با تأکید بر پدیدارشناسی ون منن [ دوره14, شماره 54 - پاییز سال 1396]
  • محمدی.بهادر تأثیر استفاده از فناوری های نوین آموزشی برکیفیت فعالیت های آموزشی دبیران [ دوره14, شماره 52 - بهار سال 1396]
  • محمدی.رحیمه مطالعه تجربه دانش‌آموزان سال اول متوسطه درباره تخته‌های هوشمند [ دوره14, شماره 53 - تابستان سال 1396]
  • محمدی.صمد آسیب‌شناسی آموزش به زبان فارسی از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان دبیرستانی کردزبان شهرستان سُنقُر و کُلیایی و ارائه راهکارها [ دوره14, شماره 53 - تابستان سال 1396]
  • محمدی.مهدی ارائه مدل توضیحی ویژگی های فردی، ادراک از برنامه درسی و رشد شایستگی های رهبری دانشجویان دانشگاه شیراز [ دوره14, شماره 52 - بهار سال 1396]
  • محمودی.حشمت الله تدوین مدلی به‌منظور تبیین و پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی بر پایه نیازهای بنیادین روان‌شناختی و انگیزش پیشرفت تحصیلی [ دوره14, شماره 53 - تابستان سال 1396]
  • مدنی.احمد آسیب‌شناسی آموزش به زبان فارسی از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان دبیرستانی کردزبان شهرستان سُنقُر و کُلیایی و ارائه راهکارها [ دوره14, شماره 53 - تابستان سال 1396]
  • معروفی.یحیی تبیین سطح مغفول برنامه درسی تجربه‌شده درس روش‌ها و فنون تدریس [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1396]
  • معصومی فرد.مرجان بررسی انواع تعامل در محیط های یادگیری الکترونیکی با کیفیت یادگیری در پردیس های مجازی [ دوره14, شماره 52 - بهار سال 1396]
  • ملتجی.لیلا ارائه مدل توضیحی ویژگی های فردی، ادراک از برنامه درسی و رشد شایستگی های رهبری دانشجویان دانشگاه شیراز [ دوره14, شماره 52 - بهار سال 1396]
  • مهدی زاده.حسین مقایسه تأثیر آموزش مسائل زیست محیطی به شیوه نگاره مفهوم مشارکتی و روش رایج، بر یادگیری، یادداری و طبیعت گرایی دانش آموزان پایه پنجم [ دوره14, شماره 52 - بهار سال 1396]
  • مهرمحمدی.محمود اصلاح برخی بدفهمی‌های دانشی و باوری دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی بر مبنای چهارچوب‌های حل مسئله شونفلد و گانیه [ دوره14, شماره 53 - تابستان سال 1396]
  • میرجلیلی.سیدمحمدعلی تحلیل جایگاه جامعه پذیری در کتب علوم اجتماعی دوره متوسطه بر اساس آراء تربیتی استاد شهید مرتضی مطهری [ دوره14, شماره 54 - پاییز سال 1396]
  • میرشاه جعفری.سید ابراهیم موانع و مشکلات اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس استثنایی کم‌ توان ذهنی [ دوره14, شماره 52 - بهار سال 1396]