• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 12
  • شماره4 دوره12
  • 4
    شماره 4 دوره 12 زمستان 1400

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - مدل ارتباطی هوش هیجانی و اشتیاق شغلی با نقش واسطه گری کمال گرایی مثبت ومنفی در بین معلمان دبیرستانهای شیراز
        بهنوش قدرقدرجهرمی محمد خیر نادره سهرابی سیامک سامانی
        10.30495/jpmm.2022.25863.3174
        20.1001.1.22285516.1400.12.46.1.2
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - مدل یابی تاب آوری تحصیلی بر اساس سبک های دلبستگی، جو روانی- اجتماعی مدرسه با میانجی گری سبک های هویت دانش آموزان متوسطه اول شهر مرودشت
        مریم رخشنده ابرقوئی محمد خیر اذرمیدخت رضایی مریم کوروش نیا
        10.30495/jpmm.2022.26026.3184
        20.1001.1.22285516.1400.12.46.2.3
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - مقایسه آسیب ‏شناسی خانواده در مدل فرایند و محتوا در خانواده ‏های با تاب‏ آوری بالا و پایین
        فاطمه دارنجانی شیرازی نادره سهرابی محبوبه چین آوه
        10.30495/jpmm.2022.26769.3269
        20.1001.1.22285516.1400.12.46.3.4
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - مقایسه اثربخشی شفقت درمانی و درمان مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی بر خود انتقادی و افسردگی مبتلایان به افسردگی اساسی
        فاطمه پیر جاوید حسن توزنده جانی زهرا باقرزاده گل مکانی
        10.30495/jpmm.2022.27035.3293
        20.1001.1.22285516.1400.12.46.4.5
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر اجتناب تجربه‌ای و اندیشه‌پردازی خودکشی در دختران قربانی خشونت خانگی
        صدیقه گله گیریان عزت دیره امیر قمرانی علی پولادی ریشهری
        10.30495/jpmm.2022.27578.3344
        20.1001.1.22285516.1400.12.46.5.6
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - مدل علی سبک دلبستگی نایمن و تجارب آسیب‌زا با میانجیگری ذهن آگاهی بر ذهنی-سازی
        سید سینا صفری موسوی مسعود صادقی محمدعلی سپهوندی
        10.30495/jpmm.2022.27975.3395
        20.1001.1.22285516.1400.12.46.6.7
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - پیش‌بینی خودشناسی انسجامی بر اساس خودشفقت‌ورزی، خودیابی و ذهن‌آگاهی با نقش واسطه‌ای خودتنظیمی شناختی هیجانی در دانشجویان
        مریم حسینی مطلق زهراء آذری سجاد امینی منش
        10.30495/jpmm.2022.28152.3412
        20.1001.1.22285516.1400.12.46.7.8
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - تحلیل محتوای کیفی مقایسه ساختار خانواده از منظر اسلام و رویکرد ساختاری مینوچین
        حجت اله شایقی فرد ژاله رفاهی محمد حسین فلاح سعید وزیری یزدی
        10.30495/jpmm.2022.28261.3431
        20.1001.1.22285516.1400.12.46.1.2
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - تبیین مدل علی گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس انعطاف‌پذیری روانشناختی و سبک‌های دلبستگی با واسطه‌گری هیجان‌خواهی در دانش‌آموزان دختر و پسر دوره دوم متوسطه
        شهرام مناجاتی ناصر امینی غلامرضا جعفری نیا
        10.30495/jpmm.2022.28895.3481
        20.1001.1.22285516.1400.12.46.2.3
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - بررسی نقش میانجی فرایند های خودشناختی در رابطه ی بین سرکوب‌گری (خودفریبی و دگر فریبی) با میل به طلاق در زنان و مردان متقاضی طلاق
        اکرم پوزاد سمانه نجارپوریان موسی جاودان سید عبدالوهاب سماوی مهدی رضا سرافراز
        10.30495/jpmm.2022.28956.3488
        20.1001.1.22285516.1400.12.46.3.4
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        11 - بررسی اثربخشی زوج درمانی متمرکز بر هیجان بر افزایش سازگاری زناشویی زوچ های ناسازگار
        مرجان حسین زاده تقوایی
        10.30495/jpmm.2021.22504.2843
        20.1001.1.22285516.1400.12.46.4.5
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود