• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 10
  • شماره4 دوره10
  • 4
    شماره 4 دوره 10 زمستان 1398

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - مقایسه اثر بخشی درمان شناختی- رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برافسردگی و علائم مثبت و منفی در بیماران اختلال دو قطبی
        فرزانه محمدی حسین بقولى امیر هوشنگ مهریار سیامک سامانی
        20.1001.1.22285516.1398.10.38.1.2
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - مدل علی نفوذپذیری بصری فضاهای آموزشی بر بازسازی تمرکز ذهنی
        سولماز حیدری حامد مضطرزاده حمیدرضا عظمتی ملیحه تقی پور
        20.1001.1.22285516.1398.10.38.2.3
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - مدل معادلات ساختاری پیش بینی تنوع طلبی جنسی بر اساس کیفیت زندگی زناشویی و میانجی گری طرحواره های شناختی فعال شونده در مردان مراجعه کننده به مراکز مشاوره
        عزت دیره مهرداد طباطبائی شوریجه مولود کی خسروانی علی پولادی ریشهری
        20.1001.1.22285516.1398.10.38.3.4
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - نقش واسطه ای پذیرش اجتماعی و طرحواره های هیجانی در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش تحصیلی دانش آموزان متوسطه دوره دوم
        طیبه رهسپار محمد خیر مجید برزگر مریم کورش نیا
        20.1001.1.22285516.1398.10.38.4.5
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بررسی اثربخشی (تاثیر) طرحواره درمانی هیجانی بر بهزیستی ذهنی و خستگی در بیماران مبتلا به بیماری ام اس
        آذرمیدخت شهاب حسن احدی فرهاد جمهری آدیس کراسکیان موجمباری
        20.1001.1.22285516.1398.10.38.5.6
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی، هیجانی و رفتاری (REBT) بر میزان بخشودگی و تاب ‌آوری زنان آسیب‌دیده از خیانت زناشویی
        داریوش اسفندیاری اسماعیل اسدپور عبدالرحیم کسایی فرشاد محسن زاده
        20.1001.1.22285516.1398.10.38.6.7
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - اثربخشی مداخله شناختی رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهی بر حافظه فعال در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس و افراد سالم
        عاطفه فخرمند حسینعلی ابراهیمی نژاد مسعود فضیلت پور
        20.1001.1.22285516.1398.10.38.7.8
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - الگوی روابط ساختاری اخلاق رابطه ای، حل مسئله‏ ی اجتماعی و صمیمیت زناشویی
        گل نما مرادی کیوان کاکابرایی کریم افشاری نیا
        20.1001.1.22285516.1398.10.38.8.9
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - مدل یابی رابطه بین حمایت اجتماعی و ذهن‌آگاهی با بهزیستی روان‌شناختی با توجه به نقش میانجی ارضای نیازهای اساسی روان‌شناختی در والدین کودکان استثنایی
        عباداله تویاری سعید بختیارپور رضا پاشا محمدرضا برنا
        20.1001.1.22285516.1398.10.38.9.0
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - مدل علّی سازگاری تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با نقش واسطه‌ای جهت گیری هدف
        زهرا طباطبایی سلطانعلی کاظمی اذرمیدخت رضایی مریم کورش نیا
        20.1001.1.22285516.1398.10.38.10.1
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        11 - برازش مدل نقش واسطه ای دلزدگی زناشویی در رابطه بین تمایز یافتگی خود، سبک های حل تعارض و انتظارات زناشویی در پیش بینی سازگاری زناشویی در زنان و مردان متاهل در شهر کرمانشاه
        علیرضا علی بکیان کریم افشاری نیا
        20.1001.1.22285516.1398.10.38.11.2
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        12 - مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه
        لیدا اسماعیلی نادره سهرابی امیر هوشنگ مهریار محمد خیر
        20.1001.1.22285516.1398.10.38.12.3
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود