• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 5
  • شماره3 دوره5
  • 3
    شماره 3 دوره 5 تابستان 1389

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - سلامت سازمانی مناطق مختلف دانشگاه آزاد اسلامی
        20.1001.1.20081138.1389.5.3.1.1
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - بررسی مهارت‌های ارتباطی در رفتار کلاسی معلمان و رابطة آن با درصد قبولی دانش‌آموزان دبیرستان های شهر تهران
        20.1001.1.20081138.1389.5.3.2.2
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - بررسی راه های ایجاد و تقویت مشارکت مردم در آموزش و پرورش
        20.1001.1.20081138.1389.5.3.3.3
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بررسی رابطه ابعاد سازمان یادگیرنده با اثربخشی مدیران مدارس راهنمایی منطقه 4 شهر تهران
        20.1001.1.20081138.1389.5.3.4.4
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بررسی جنسیت، فناوری اطلاعات و ارائه راهنما برای توسعه آن در دانشگاه‌ آزاد اسلامی ایران
        20.1001.1.20081138.1389.5.3.5.5
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی شیوه های بهینه سازی و کاربرد فناوری اطلاعات (IT) در دبیرستان های استان مرکزی
        20.1001.1.20081138.1389.5.3.6.6
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - بررسی اثرات فشارآورهای تحصیلی بر انگیزش تحصیلی دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران
        20.1001.1.20081138.1389.5.3.7.7
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - ‎ بررسی اثر بخشی آموزش مهارت حل مسأله بر خود کارآمدی دانش آموزان دختر دبیرستان های شهرستان رشت
        20.1001.1.20081138.1389.5.3.8.8
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود