خ

  • خالق خواه.علی مدلسازی روابط فرهنگ نوآوری و مدیریت مشارکتی با میانجی گری جو سازمانی مثبت [ دوره15, شماره 4 - پاییز سال 1399]
  • خالق خواه.غلی پیش بینی رفتار شهروندی سازمانی دبیران مدارس متوسطه بر اساس یادگیری سازمانی [ دوره11, شماره 1 - زمستان سال 1394]
  • خامسان.احمد اعتباریابی پرسش‌نامة باورهای کارآمدی تدریس ریاضی در دانشجو معلمان دورة ابتدایی [ دوره6, شماره 4 - پاییز سال 1390]
  • خداداد.مهناز بومی سازی مقوله های مدیریت دانش بر اساس مدل پایه های ساختمان دانش در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی [ دوره14, شماره 4 - پاییز سال 1398]
  • خداداده.ندا شناسایی و تبیین ابعاد و مؤلفه های فرهنگ سازمانی اعضاء هیأت علمی دانشگاه [ دوره13, شماره 4 - پاییز سال 1397]
  • خدادادی تیرکلایی.هانیه طراحی الگوی برنامه درسی اخلاق زیست محیطی مبتنی بر برساختگرایی اجتماعی در دوره متوسطه دوم [ دوره15, شماره 1 - زمستان سال 1398]
  • خدادادی.زینب تعیین و اولویت بندی ابعاد و شاخص‌های قابلیت‌های مدیریتی و حرفه‌ای زنان (مطالعه موردی سازمان پژوهش و آموزش وابسته به استانداری خوزستان) [ دوره18, شماره 4 - پاییز سال 1402]
  • خدایاری.اکرم بررسی رابطه‌ بین اعتماد سازمانی با خلاقیت سازمانی در دانشگاه بوعلی سینا همدان [ دوره9, شماره 4 - پاییز سال 1393]
  • خدایی وله زاقرد.محمد بررسی وضعیت یادگیری سازمانی کارکنان بانک های شهرستان دورود [ دوره12, شماره 1 - زمستان سال 1395]
  • خدایی.ثریا شناسایی مؤلفه‌های اثرگذار بر تدریس اثربخش معلمان ( مطالعه موردی: معلمان ریاضی در دوره متوسطه) [ دوره16, شماره 3 - تابستان سال 1400]
  • خسروی بابادی.علی اکبر طراحی الگوی برنامه درسی تربیت دانشجو معلم شایسته محور با تمرکز بر رویکرد حل مسئله [ دوره18, شماره 1 - زمستان سال 1401]
  • خسروی بابادی.علی اکبر طراحی محیط یادگیری تحولی: مبتنی بر نظریه داده بنیاد [ دوره16, شماره 3 - تابستان سال 1400]
  • خسروی بابادی.علی اکبر بررسی تناسب مؤلفه‌های برنامه درسی مدارس با آموزش چند فرهنگی از دیدگاه مدیران و معلمان دوره‌ راهنمایی و متوسطه [ دوره13, شماره 3 - تابستان سال 1397]
  • خسروی پور.الهام تأثیر متغیرهای داخلی فناوری اطلاعات و ارتباطات بر چابکی سازمانی در دانشگاه های دولتی استان خوزستان (مورد مطالعه: دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان) [ دوره12, شماره 2 - بهار سال 1396]
  • خسروی.حمید بررسی رابطه وجدان کاری با مؤلفه های تعهد سازمانی دبیران مدرسه های متوسطه پسرانه دولتی شهر تهران [ دوره12, شماره 2 - بهار سال 1396]
  • خسروی.علی اکبر تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد دبیران دوره متوسطه مدارس دخترانه شهر تهران [ دوره5, شماره 1 - زمستان سال 1388]
  • خسروی.نجمه بررسی رابطه سبک رهبری تعاملی مدیران با بهداشت روانی معلمان دبیرستانهای دخترانه شهر اصفهان [ دوره12, شماره 2 - بهار سال 1396]
  • خطیرپاشا.کیومرث ارائه مدل سلامت سازمانی‎ در ادارات دولتی [ دوره17, شماره 2 - بهار سال 1401]
  • خلخالی.علی تطورشناسی دانش مدیریت آموزشی در ایران [ دوره14, شماره 4 - پاییز سال 1398]
  • خلخالی.علی رابطه ابعاد عدالت سازمانی ادراکی با رفتار شهروندی سازمانی معلمان [ دوره10, شماره 4 - پاییز سال 1394]
  • خلخالی.علی بررسی ماهیت تجربه زیسته مدیران در آموزش و پرورش ایران [ دوره17, شماره 1 - زمستان سال 1400]
  • خلخالی.علی ویژگی های سبک های رهبری مدیران مدارس [ دوره17, شماره 1 - زمستان سال 1400]
  • خورشیدی.عباس نقش مؤلفه‌های مدیریت در آموزش تعامل با مشتریان در بانک سامان [ دوره17, شماره 4 - پاییز سال 1401]
  • خوش زاد مرکیه.محمدرضا تجربه ای بدنمند از تفاوت جنسیتی رفتار و ادراکات حسی دانش آموزان دبستانی از فضای خانه و رفتار خانواده با تاکید بر مدیریت آموزشی (مطالعه موردی دانش آموزن 7-9 سال دختر و پسر مدارس رشت) [ دوره19, شماره 1 - زمستان سال 1402]
  • خوی نژاد.غلامرضا بررسی رابطه عملکرد خانواده و هویت نوجوانان [ دوره8, شماره 1 - زمستان سال 1391]
  • خویینی.فاطمه سبک های تفکر ، هیجان طلبی و پیشرفت تحصیلی [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • خیراندیش.مهدی تبیین رابطه بین عدالت سازمانی و سکوت سازمانی در آموزش و پرورش [ دوره10, شماره 1 - زمستان سال 1393]