ی

  • یادگاری.فردوس تدوین و برازش مدل مطلوب سازمان یادگیرنده از منظر ساختار سازمانی حامی یادگیری در سازمان آموزش‌وپرورش با تأکید بر مدیریت دانش [ دوره16, شماره 4 - پاییز سال 1400]
  • یادگاری.فردوس بررسی مقایسه ای تفکر انتقادی دانش آموزان ناشنوا و عادی دوره دوم متوسطه شهر تهران [ دوره11, شماره 2 - بهار سال 1395]
  • یارمحمدیان.محمد حسین شناسایی مولفه‌های شایستگی مدیران در دانشگاه آینده به منظور ارائه یک مدل مناسب برای دانشگاه-های آزاد اسلامی ایران [ دوره13, شماره 3 - تابستان سال 1397]
  • یاری زنگنه.مرضیه تاثیر شیوع بیماری کرونا بر فعالیت های آموزشی دانشگاهها:با تاکید بررضایت مندی از کیفیت سامانه آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره17, شماره 1 - زمستان سال 1400]
  • یالپانیان.باهره شناسایی عوامل مؤثر بر آموزش منابع انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه الگوی مطلوب (مورد مطالعه: دانشگاه های آزاد اسلامی استان تهران) [ دوره16, شماره 4 - پاییز سال 1400]
  • یحیی زاده واقفی.مریم السادات ارائه الگویی سازمان یادگیرنده در مدارس ابتدایی [ دوره15, شماره 1 - زمستان سال 1398]
  • یزدخواستی.علی رابطه بین ویژگی های مورد نیاز مدیران در مدیریت تغییر موفق با عملکرد کارکنان بر اساس مدل گاتو در آموزش و پرورش کاشان [ دوره11, شماره 4 - پاییز سال 1395]
  • یعقوبی پور.علی تحلیل عوامل موثر بر تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با استفاده از روش دیمتل [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1399]
  • یعقوبی.احمد توانش برخورد لحظه ای با خطا ها و توانش ساختار زبانی [ دوره4, شماره 4 - پاییز سال 1388]
  • یعقوبی.نورمحمد تبیین مفهوم هوش معنوی و تاثیر آن بر اخلاق حرفه ای کارکنان دانشگاه سیستان و بلوچستان [ دوره15, شماره 1 - زمستان سال 1398]
  • یوسف وند.لیلا تبیین بهزیستی روان‌شناختی کارکنان بر اساس سازه‌های رهبری معنوی و سلامت سازمانی [ دوره11, شماره 2 - بهار سال 1395]
  • یوسفی.ناصر مقایسه‌ی یادگیری زبان انگلیسی دانش‌آموزان دو زبانه با دانش‌آموزان یک زبانه [ دوره4, شماره 2 - بهار سال 1388]