س

  • ساعتی قره موسی.امامعلی ارایه مدل شکل‌گیری رفتار بوتلگینگ کارکنان و تأثیر آن بر بهبود عملکرد مدیریتی با نقش میانجی مدیریت دانش سازمانی (مطالعه موردی: شرکت سایپا) [ دوره35, شماره 138 - پاییز سال 1403]
  • ستاری.صدرالدین مدل یابی ساختاری عوامل موثر بر فراموشی سازمانی (مطالعه موردی در سازمان صنعت، معدن و تجارت) [ دوره35, شماره 136 - بهار سال 1403]
  • سمیعی.روح اله آینده‌پژوهی تجارت الکترونیک در بخش صادرات محصولات کشاورزی ایران با رویکرد سناریو‌نویسی [ دوره35, شماره 138 - پاییز سال 1403]
  • سنگی نورپور.عباسقلی ارائه الگوی توسعه پایدار با رویکرد انقلاب صنعتی 4 در صنعت خودرو ایران [ دوره35, شماره 137 - تابستان سال 1403]
  • سید فضلی. سید هادی تاثیر عشق و تعهد به برند بر وفاداری به برند در آینده، تمایل به پرداخت بیشتر و تبلیغات دهان به دهان در انتخاب و خرید گوشی هوشمند [ دوره35, شماره 139 - زمستان سال 1403]