س

  • سعیدنیا.حمیدرضا آینده پژوهی مدیریت تجربه مشتریان وعوامل موثر بر آن با تأکید به وفاداری به برند [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • سعیدی.حمید آینده پژوهی مدیریت تجربه مشتریان وعوامل موثر بر آن با تأکید به وفاداری به برند [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • سهرابی.طهمورث بررسی کمی انتقال فناوری در صنعت خودروسازی با استفاده از الگوی تحلیل ارتباط (مطالعة موردی برای دو محصول پژو 301 و 2008 در گروه صنعتی ایران‏خودرو) [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]
  • سید حسینی.سید محمد شناسایی ابعاد کلیدی موثر بر ارزیابی توانمندی های تکنولوژیک در صنایع با تکنولوژی پیشرفته حمل و نقل ریلی [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • سیدنقوی.میرعلی پیش بینی الگوی یکپارچه برنامه‌ریزی جانشین‌پروری مدیران (مورد مطالعه: شرکت دخانیات ایران) [ دوره34, شماره 133 - تابستان سال 1402]