ح

  • حبیب اله.نسیم پیش بینی الگوی یکپارچه برنامه‌ریزی جانشین‌پروری مدیران (مورد مطالعه: شرکت دخانیات ایران) [ دوره34, شماره 133 - تابستان سال 1402]
  • حسینی.میرزا حسن طراحی الگوی کسب وکارهای مقاومتی در صنایع خدماتی [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]
  • حقیقت منفرد.جلال ‎سناریو پردازی آینده تاثیرگذاری تعالی سازمانی بر مدیریت بازاریابی در حوزه دانشگاه ها [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]
  • حقیقت منفرد.جلال ‎سناریو پردازی آینده تاثیرگذاری تعالی سازمانی بر مدیریت بازاریابی در حوزه دانشگاه ها [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]
  • حکاک.محمد ارائه مدل ارتباطی جهت گیری مسیر شغلی متنوع و قابلیت استخدام پذیری با تأکید بر رفتارهای مسیر شغلی آینده نگرانه در سازمان های دانش بنیان [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • حمدی.کریم شناسایی عوامل استراتژیک موثر در زمینه عملکرد فروش و نقش بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد آینده پژوهی [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • حمیدی فر.فاطمه ارائه مدل حکمرانی توسعه کسب و کار کارآفرینانه [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]
  • حیدری.نسیم ‎سناریو پردازی آینده تاثیرگذاری تعالی سازمانی بر مدیریت بازاریابی در حوزه دانشگاه ها [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]