ساعتی قره موسی.امامعلی
ارایه مدل شکلگیری رفتار بوتلگینگ کارکنان و تأثیر آن بر بهبود عملکرد مدیریتی با نقش میانجی مدیریت دانش سازمانی (مطالعه موردی: شرکت سایپا)
[
دوره35,
شماره
138
- پاییزسال
1403]
ستاری.صدرالدین
مدل یابی ساختاری عوامل موثر بر فراموشی سازمانی (مطالعه موردی در سازمان صنعت، معدن و تجارت)
[
دوره35,
شماره
136
- بهارسال
1403]
سمیعی.روح اله
آیندهپژوهی تجارت الکترونیک در بخش صادرات محصولات کشاورزی ایران با رویکرد سناریونویسی
[
دوره35,
شماره
138
- پاییزسال
1403]
سنگی نورپور.عباسقلی
ارائه الگوی توسعه پایدار با رویکرد انقلاب صنعتی 4 در صنعت خودرو ایران
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
سید فضلی. سید هادی
تاثیر عشق و تعهد به برند بر وفاداری به برند در آینده، تمایل به پرداخت بیشتر و تبلیغات دهان به دهان در انتخاب و خرید گوشی هوشمند
[
دوره35,
شماره
139
- زمستانسال
1403]