• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 5
  • شماره18 دوره5
  • 18
    شماره 18 دوره 5 تابستان 1392

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - رابطه جهت گیری مذهبی وصمیمیت با وضعیت زناشویی دانشجویان متاهل زن دانشگاه علوم وتحقیقات ساوه
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - بررسی میزان مهارت های تفکر انتقادی دانشجویان کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات خوزستان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - نیازسنجی آموزشی مدیران و کارکنان شرکت مهندسی مشاور مهاب قدس در حوزه مدیریت دانش
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - اولویت بندی مؤلفه های اقتصادی واجتماعی تأثیرگذار بر توسعه آموزش الکترونیکی در نظام آموزش عالی ایران (مطالعه موردی دانشگاه های استان مازندران)
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - مدل‌یابی معادلات ساختاری در تبیین رابطه بین طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه و تمایزیافتگی مراجعان زن متأهل
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - رابطه سرسختی روانشناختی با سلامت روان در نوجوانان کانون اصلاح و تربیت شهر تهران
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - بررسی مقایسه ای نظریات کارکنان دانشکده‌های دانشگاه شیراز و دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص میزان آمادگی دو دانشگاه برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - بررسی اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی – عاطفی بر میزان مهارت های اجتماعی دانش آموزان دخترمقطع راهنمایی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود