حاله.حسن
شناسایی و رتبهبندی مشتریان حقوقی متقاضی تسهیلات بانکی از منظر ریسک اعتباری با استفاده از روش ترکیبی ANP-PROMETHEE
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
حجازی نیا.رویا
بررسی متغیرهای مؤثر در رویگردانی مشتریان تلفن همراه
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
حسینی امیری.سید محمود
بررسی تاثیر رضایت مشتری، اطمینان ادراک شده، ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول بر تمایل به خرید یک محصول جدید
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
حسینی.سیدعلی
واکنش مصرف کننده به تبعیضهای قیمتی
[
دوره8,
شماره
27
- زمستانسال
1395]
حمیدی زاده.محمدرضا
ارزیابی اثربخشی تحول استراتژیک سازمانی شرکت ملی حفاری ایران برای ارتقای سطح مزیت رقابتی
[
دوره8,
شماره
25
- تابستانسال
1395]
حیدر زاده.کامبیز
بررسی تاثیر رضایت مشتری، اطمینان ادراک شده، ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول بر تمایل به خرید یک محصول جدید
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]