ج

  • جاویدفر.محبت نقش فعالیت های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در توسعه ارزش ویژه مشتری [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • جریده.نازنین تاثیر مشتری گرایی و خدمت گرایی کارکنان بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان فروشگاه هایپراستار [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • جزنی.نسرین بررسی تأثیر عدالت سازمانی بر تعهد سازمانی در پرتو اعتماد سازمانی [ دوره8, شماره 25 - تابستان سال 1395]
  • جشیری نژادی.علیرضا بررسی رابطه بین هزینه‌های تحقیق، توسعه و سودآوری واحدهای صنعتی برگزیده استان کرمان [ دوره8, شماره 27 - زمستان سال 1395]
  • جعفرنژاد.احمد بررسی رابطه بین هزینه‌های تحقیق، توسعه و سودآوری واحدهای صنعتی برگزیده استان کرمان [ دوره8, شماره 27 - زمستان سال 1395]