ح

  • حاله.حسن شناسایی و رتبه‌بندی مشتریان حقوقی متقاضی تسهیلات بانکی از منظر ریسک اعتباری با استفاده از روش ترکیبی ANP-PROMETHEE [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • حجازی نیا.رویا بررسی متغیرهای مؤثر در رویگردانی مشتریان تلفن همراه [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • حسینی امیری.سید محمود بررسی تاثیر رضایت مشتری، اطمینان ادراک شده، ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول بر تمایل به خرید یک محصول جدید [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • حسینی.سیدعلی واکنش مصرف کننده به تبعیض‌های قیمتی [ دوره8, شماره 27 - زمستان سال 1395]
  • حمیدی زاده.محمدرضا ارزیابی اثربخشی تحول استراتژیک سازمانی شرکت ملی حفاری ایران برای ارتقای سطح مزیت رقابتی [ دوره8, شماره 25 - تابستان سال 1395]
  • حیدر زاده.کامبیز بررسی تاثیر رضایت مشتری، اطمینان ادراک شده، ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول بر تمایل به خرید یک محصول جدید [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز واکنش مصرف کننده به تبعیض‌های قیمتی [ دوره8, شماره 27 - زمستان سال 1395]