ب

  • بابازاده بائی.محمد بررسی تاثیر رضایت مشتری، اطمینان ادراک شده، ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول بر تمایل به خرید یک محصول جدید [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • بدیع زاده.علی تاثیر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک بر پذیرش آن در شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی قزوین [ دوره8, شماره 25 - تابستان سال 1395]
  • بدیع زاده.علی تاثیر مشتری گرایی و خدمت گرایی کارکنان بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان فروشگاه هایپراستار [ دوره8, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • بشکوه.مهدی رابطه ی بین عدم تقارن اطلاعاتی و تجدید ارائه صورت های مالی: با رویکردی بر شکاف قیمت مؤثر [ دوره8, شماره 27 - زمستان سال 1395]
  • بیات.نرگس انتخاب مدل کسب و کار برای شرکتهای دانش‌ بنیان مستقر در مراکز رشد [ دوره8, شماره 26 - پاییز سال 1395]