بابازاده بائی.محمد
بررسی تاثیر رضایت مشتری، اطمینان ادراک شده، ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول بر تمایل به خرید یک محصول جدید
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
بدیع زاده.علی
تاثیر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک بر پذیرش آن در شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی قزوین
[
دوره8,
شماره
25
- تابستانسال
1395]
بدیع زاده.علی
تاثیر مشتری گرایی و خدمت گرایی کارکنان بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان فروشگاه هایپراستار
[
دوره8,
شماره
0
- زمستانسال
1395]
بشکوه.مهدی
رابطه ی بین عدم تقارن اطلاعاتی و تجدید ارائه صورت های مالی: با رویکردی بر شکاف قیمت مؤثر
[
دوره8,
شماره
27
- زمستانسال
1395]
بیات.نرگس
انتخاب مدل کسب و کار برای شرکتهای دانش بنیان مستقر در مراکز رشد
[
دوره8,
شماره
26
- پاییزسال
1395]