حاجی محمدعلی جهرمی.مقداد
شناسایی عوامل تاثیرگذار در سرمایهگذاری شرکتها در بخش تحقیق و توسعه
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
حسین پور.داود
جایگاه استراتژیهای خطرپذیر جدید بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه در شرکتهای کارآفرین
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
حسین نژادی.مصطفی
ارائه مدل ترکیبی چند هدفه دوسطحی برای مساله مدیریت موجودی یک فروشنده و چند خرده فروش با استفاده از دو الگوریتم فرا ابتکاری چندهدفه مبتنی بر پارتو
[
دوره9,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
حسینی.مریم
تاثیر جهتگیری استراتژیک بر عملکرد توسعه محصول جدید
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
حقگوفرد.زینب
ارائه یک چارچوب برای پذیرش بانکداری موبایلی با استفاده از توسعه مدل پذیرش فناوری
[
دوره9,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
حقیقت منفرد.جلال
بکارگیری روش تلفیقیQFD-AHP در راستای بهبود ارائه سرویسهای اینترنتی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
حمیدی.ناصر
تبیین الگوی اثربخش مدیریت دولتی با استفاده از منطق فازی
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
حیدری.مجید
رسانه های اجتماعی و استراتژی های ارتباطی بازاریابی در بانکداری نوین
[
دوره9,
شماره
30
- پاییزسال
1396]