ح

  • حاجی محمدعلی جهرمی.مقداد شناسایی عوامل تاثیرگذار در سرمایه‌گذاری شرکت‌ها در بخش تحقیق و توسعه [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • حسین پور.داود جایگاه استراتژی‌های خطرپذیر جدید بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های کارآفرین [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • حسین نژادی.مصطفی ارائه مدل ترکیبی چند هدفه دوسطحی برای مساله مدیریت موجودی یک فروشنده و چند خرده فروش با استفاده از دو الگوریتم فرا ابتکاری چندهدفه مبتنی بر پارتو [ دوره9, شماره 29 - تابستان سال 1396]
  • حسینی.مریم تاثیر جهت‌گیری استراتژیک بر عملکرد توسعه محصول جدید [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • حقگوفرد.زینب ارائه یک چارچوب برای پذیرش بانکداری موبایلی با استفاده از توسعه مدل پذیرش فناوری [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • حقیقت منفرد.جلال بکارگیری روش تلفیقیQFD-AHP در راستای بهبود ارائه سرویس‌های اینترنتی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • حمیدی.ناصر تبیین الگوی اثربخش مدیریت دولتی با استفاده از منطق فازی [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • حیدری.مجید رسانه های اجتماعی و استراتژی های ارتباطی بازاریابی در بانکداری نوین [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]