A

  • Ahangari.Saeideh تاثیر ارزشیابی پویای گروهی تجمعی و همزمانی بر حافظه شنیداری زبان آموزان در فعالیت های شنیداری [ Vol.14, Issue 28 - Autumn Year 2021]
  • Ahmadian.Mehrshad محافل بحث های حرفه ای و نقادانه ی گروهی: گامی عملی به سوی اجرای آموزش انتقادی معلمان زبان انگلیسی [ Vol.14, Issue 28 - Autumn Year 2021]
  • Alavinia.Parviz ارتباط بین خلاقیت معلمان، انگیزش و میزان رضایت شغلی آنان: بررسی نقش جنسیت، تجربه تدریس و بافت تدریس [ Vol.14, Issue 29 - Summer Year 2022]
  • arianfar.afrooz فراگیری دستور زبان انگلیسی با مواد آموزشی گفتاری و شنیداری در رویکردهای شناختی و زیست محیطی: مورد تاکید با بازخورد غیر صریح [ Vol.14, Issue 29 - Summer Year 2022]
  • Azabdaftari.Behrooz سنجش پویای استراتژی های خواندن یادگیرندگان زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی: معرفی روش وساطت سوسی [ Vol.14, Issue 28 - Autumn Year 2021]