Ahangari.Saeideh
تاثیر ارزشیابی پویای گروهی تجمعی و همزمانی بر حافظه شنیداری زبان آموزان در فعالیت های شنیداری
[
Vol.14,
Issue
28
- AutumnYear
2021]
Ahmadian.Mehrshad
محافل بحث های حرفه ای و نقادانه ی گروهی: گامی عملی به سوی اجرای آموزش انتقادی
معلمان زبان انگلیسی
[
Vol.14,
Issue
28
- AutumnYear
2021]
Alavinia.Parviz
ارتباط بین خلاقیت معلمان، انگیزش و میزان رضایت شغلی آنان: بررسی نقش جنسیت،
تجربه تدریس و بافت تدریس
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
arianfar.afrooz
فراگیری دستور زبان انگلیسی با مواد آموزشی گفتاری و شنیداری در رویکردهای شناختی و زیست محیطی: مورد تاکید با بازخورد غیر صریح
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Azabdaftari.Behrooz
سنجش پویای استراتژی های خواندن یادگیرندگان زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی: معرفی روش وساطت سوسی
[
Vol.14,
Issue
28
- AutumnYear
2021]