A

  • Ahangari.Saeideh بهبود عملکرد داستانگویی شفاهی زبان آموزان سطح متوسط ایرانی از نظر صحت دستوری، روانی وپیچیدگی با ا یجاد آگاهی معنایی از طریق فیلدهای معنای [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]
  • Ahmadian.Mehrshad محافل بحث های حرفه ای و نقادانه ی گروهی: گامی عملی به سوی اجرای آموزش انتقادی معلمان زبان انگلیسی [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]
  • Ahour.Touran تاثیر اموزش مشترک از طریق مدل معلم – کمک معلم بر روی درک مطلب زبان اموزان ایرانی [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]
  • Ahour.Touran ارزیابی درونی کتاب درسی زبان انگلیسی «ویژن ۲» از دیدگاه معلمان [ Vol.13, Issue 27 - Winter Year 2020]
  • asadi.Javanshir بررسی اثربخشی گذرگاه های-چندگانه مغز بعنوان یک مدل آموزش مغز-محور بررروی استرس، اضطراب، افسردگی و فضای حمایتی ادراک شده فراگیران زبان انگلیسی [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]
  • Ashraf.Hamid مطالعه تطبیقی در زمینه آگاهی معلمان زبان انگلیسی ایرانی ازاستاندارد های اخلاق در پژوهش: نقش جنسیت و تجربه در تدریس [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]