Mahmoudi.Asgar
تاثیر چهارچوب سازی انگیزشی روی خودکارامدی و موفقیت یادگیری یادگیرنده های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی با سبک های شناختی مختلف وابسته و مستقل
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Mansouri Nejad.ALi
ارزیابی سطح تفسیری فرکلاف از طریق معیار نیکی: یک نمونه ایرانی
[
Vol.14,
Issue
28
- AutumnYear
2021]
Memari.Mehran
بررسی تأثیرات بازخورد فرازبانشناختی معلم در مقابل بازخورد متقابل مبتنی بر همکاری بر عملکرد نوشتن دانشآموزان
[
Vol.14,
Issue
28
- AutumnYear
2021]
Mojaverian.Mansoureh
تاثیر سازمان دهنده های گرافیکی ایجاد شده توسط مدرس، توسط فراگیر به صورت انفرادی و توسط فراگیران به صورت گروهی بر دانش واژگانی فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]