ا

  • ابراهیمی.مریم اعتبارسنجی الگوی نظارت بر آزمون برخط مدارس دوره دوم متوسطه شهر تهران [ دوره20, شماره 82 - بهار سال 1404]
  • ابطحی. معصومه السادات بررسی تأثیر روش‌های آموزشی مبتنی بر استیم در یادگیری برنامه‌نویسی از طریق نرم‌افزار اسکرچ [ دوره20, شماره 81 - زمستان سال 1403]
  • احمدبیگی. فاطمه پیش‌بینی‌پذیری اضطراب امتحان مجازی بر اساس خودکارآمدی رایانه‌ای [ دوره20, شماره 82 - بهار سال 1404]
  • اسلامی.ادریس اعتباریابی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی در دوره دوم ابتدایی براساس آرا و اندیشه های ابن سینا [ دوره20, شماره 81 - زمستان سال 1403]
  • افکاری.فرشته اعتباریابی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی در دوره دوم ابتدایی براساس آرا و اندیشه های ابن سینا [ دوره20, شماره 81 - زمستان سال 1403]
  • افکانه.صغری مرور سیستماتیک تأثیر هوش مصنوعی بر حوزه‌های مدیریت آموزشی، فرآیند تدریس و یادگیری [ دوره20, شماره 82 - بهار سال 1404]
  • اقدسی.علی نقی تدوین بسته‌ی آموزش روابط والد- فرزندی مبتنی بر پذیرش و تعهد و تعیین اثربخشی آن بر خودکارآمدی دانش آموزان [ دوره20, شماره 81 - زمستان سال 1403]
  • اکبری.افسانه مطالعه تطبیقی شرایط جذب، انتخاب و توانمندسازی معلمان در ایران و ژاپن [ دوره20, شماره 82 - بهار سال 1404]
  • الماسی.ام البنین بررسی تاثیر ادراک از خوش بینی آموزشی معلم بر خودکارآمدی ریاضی با نقش میانجی نگرش نسبت به ریاضی در دانش‌آموزان دوره متوسطه اول شهر الیگودرز [ دوره20, شماره 81 - زمستان سال 1403]
  • امانی.امین مقایسه اثربخشی روش‌های آموزش مبتنی بر بازی‌سازی و تدریس سنتی درس تربیت بدنی در تقویت توانایی‌های تیمی دانشجویان [ دوره20, شماره 83 - تابستان سال 1404]
  • امینیان.الهه الزامات و بسترهای کاربرد هوش مصنوعی در آموزش تربیت بدنی دانش آموزان دارای اختلال حرکتی: تحلیل مضمون [ دوره20, شماره 83 - تابستان سال 1404]