ابراهیمی.مریم
اعتبارسنجی الگوی نظارت بر آزمون برخط مدارس دوره دوم متوسطه شهر تهران
[
دوره20,
شماره
82
- بهارسال
1404]
ابطحی. معصومه السادات
بررسی تأثیر روشهای آموزشی مبتنی بر استیم در یادگیری برنامهنویسی از طریق نرمافزار اسکرچ
[
دوره20,
شماره
81
- زمستانسال
1403]
احمدبیگی. فاطمه
پیشبینیپذیری اضطراب امتحان مجازی بر اساس خودکارآمدی رایانهای
[
دوره20,
شماره
82
- بهارسال
1404]
اسلامی.ادریس
اعتباریابی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی در دوره دوم ابتدایی براساس آرا و اندیشه های ابن سینا
[
دوره20,
شماره
81
- زمستانسال
1403]
افکاری.فرشته
اعتباریابی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی در دوره دوم ابتدایی براساس آرا و اندیشه های ابن سینا
[
دوره20,
شماره
81
- زمستانسال
1403]
افکانه.صغری
مرور سیستماتیک تأثیر هوش مصنوعی بر حوزههای مدیریت آموزشی، فرآیند تدریس و یادگیری
[
دوره20,
شماره
82
- بهارسال
1404]
اقدسی.علی نقی
تدوین بستهی آموزش روابط والد- فرزندی مبتنی بر پذیرش و تعهد و تعیین اثربخشی آن بر خودکارآمدی دانش آموزان
[
دوره20,
شماره
81
- زمستانسال
1403]
اکبری.افسانه
مطالعه تطبیقی شرایط جذب، انتخاب و توانمندسازی معلمان در ایران و ژاپن
[
دوره20,
شماره
82
- بهارسال
1404]
الماسی.ام البنین
بررسی تاثیر ادراک از خوش بینی آموزشی معلم بر خودکارآمدی ریاضی با نقش میانجی نگرش نسبت به ریاضی در دانشآموزان دوره متوسطه اول شهر الیگودرز
[
دوره20,
شماره
81
- زمستانسال
1403]
امانی.امین
مقایسه اثربخشی روشهای آموزش مبتنی بر بازیسازی و تدریس سنتی درس تربیت بدنی در تقویت تواناییهای تیمی دانشجویان
[
دوره20,
شماره
83
- تابستانسال
1404]
امینیان.الهه
الزامات و بسترهای کاربرد هوش مصنوعی در آموزش تربیت بدنی دانش آموزان دارای اختلال حرکتی: تحلیل مضمون
[
دوره20,
شماره
83
- تابستانسال
1404]