• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 7
  • شماره1 دوره7
  • 1
    شماره 1 دوره 7 بهار 1392

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - برسی میزان استفاده از موبایل در سر کلاس درس و رابطه آن با عملکرد تحصیلی در بین دانش آموزان دوره متوسطه
        رفیق حسنی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - امکان سنجی اجرای مدیریت عملکرد بر اساس مدل بالدریج در دانشگاه فردوسی مشهد در سال 1390
        محمود خدیوی عباس عرب حسین علی کوهستانی حسین کارشکی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - تبیین ابعاد و مولفه های نگرش جامع کار آفرینی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی عمومی و تکمیل مهارت متوسطه کار دانش
        مهدی سبحانی نژاد مینا مقدم
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - رابطه بین عدالت سازمانی و رضایت شغلی با تعهد سازمانی کار کنان دانشگاه آزاد اسلامی
        مسلم صالحی عیاس قلتاش مرضیه تهماسبی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بررسی رابطه میان رهبری تحول آفرین و توانمند سازی روانشناختی کارکنان (مطالعه موردی : اداره آموزش و پرورش شهرستان بابلسر)
        حسین صمدی میارکلایی حسنعلی آقاجانی حمزه صمدی میار کلایی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - اثر بخشی الگوی تدریس مبتنی بر پرورش خلاقیت ریاضی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان دختر
        عفت السادات مهدی زاده فریبا کیانی محمدرضا خدابخش خدیجه فولادوند صادق حاجی زاده نداف
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - برسی میزان آشنایی مدیران مدارس راهنمایی و متوسطه غرب استان مازندران با مولفه های توسعه پایدار
        سارا سادات هاشمی کامیان خزایی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود