اثر بخشی الگوی تدریس مبتنی بر پرورش خلاقیت ریاضی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان دختر
محورهای موضوعی : آموزش و پرورش
عفت السادات مهدی زاده
1
(دکتری مدیریت آموزشی عالی دانشگاه علامه طباطبایی تهران)
فریبا کیانی
2
(دکتری روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی تهران)
محمدرضا خدابخش
3
(دکترای روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی)
خدیجه فولادوند
4
(دکتری روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی تهران)
صادق حاجی زاده نداف
5
(کارشناسی ارش دانشگاه صنعتی مال اشتر تهران)
کلید واژه:
چکیده مقاله :