ابوطالبی.مرضیه
مدل نقش مدیریت ارتقای سلامت با ورزش در توسعه پایدار ایران: برساختگرایی اجتماعی با رویکرد داده بنیاد
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
اجاق.سید امیر
ارائه مدل تاثیر اعتماد هواداران بر رفتار اجتماعی مدیران و موفقیت باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
احسانی.محمد
تأثیر سرمایة روانشناختی بر عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش میانجی نوآوری در فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی اصفهان
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
احمدی.حسین
شناسایی عوامل موثر بر وابستگی به برند باشگاههای لیگ برتر فوتسال ایران
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
احمدی.حمید
ارائه ی مدل پارادایمی راهکارهای توسعه ی اقتصاد ورزشی با رویکرد جامعه شناختی و رتبه بندی این راهکارها
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
احمدی.علی
طراحی مدل اثر مسئولیت اجتماعی بر شهرت سازمانی با نقش میانجی اخلاق حرفه ای در بین مدیران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
اخوان.الهام
ارایه مدل عوامل موثر بر آشفتگی اجتماعی و تأثیر آن در رعایت هنجارهای رفتاری در ورزشگاه ها
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1400]
اسدی فارسانی.فخرالدین
ارائه مدل بازیهای بومی محلی انطباقی با رویکرد توسعه امید اجتماعی در کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
اسدی قارنه. سجاد
طراحی مدل اثر تحمل ابهام بر امیدواری با نقش واسطهای بهزیستی فضیلتگرا در ورزشکاران معلول
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
اسماعیل زاده قندهاری.محمد رضا
پیش آیندها، راهبردها و پس آیندهای پیاده سازی مدیریت اخلاقی در ورزش ایران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
اعظم نظامی.نرگس
نقش میانجی محیط همسایگی در تأثیر حمایت و فعالیت بدنی والدین بر فعالیت بدنی کودکان
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
اعظم نظامی.نرگس
سطح بندی عوامل موثردرعملکرد صادراتی تولیدات ورزشی جهت رسیدن به کلاس جهانی با تاکید بر توسعه منابع انسانی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
افخمی.مهرداد
فرا تحلیل پژوهش های رابطه سبک رهبری دموکراتیک مربیان با رضایتمندی ورزشکاران
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
اقایی.نجف
ارائه مدل تاثیر اعتماد هواداران بر رفتار اجتماعی مدیران و موفقیت باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
الهی.علیرضا
تحلیل محیط و ارائه راهبردهای توسعه فوتبال در نظام آموزش و پرورش ایران
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1400]
امیرتاش.علی
ارائه ی مدل پارادایمی راهکارهای توسعه ی اقتصاد ورزشی با رویکرد جامعه شناختی و رتبه بندی این راهکارها
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
امیرحسینی.سید احسان
طراحی نقشه استراتژیک و الگوی عملیاتی استراتژی های فدراسیون جودو ایران با روش کارت امتیازی متوازن
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
امیرحسینی.سید احسان
تدوین مدل ورزش شهروندی کلان شهرهای ایران : رویکرد توسعه یافتگی اجتماعی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
امیرنژا.سعید
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر عدم ثبات مدیریت در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد جامعه شناختی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
امینی روشن.زهرا
بررسی نقش ترغیب احساسی بر خودکارآمدی و نگرش کارآفرینانه دانشجویان علوم ورزشی (یک مطالعه تجربی)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
امینی روشن.زهرا
نقش جایگاه اجتماعی ارزش ویژه برند بر تداعیات مشتری از برند مجموعههای فرهنگی ورزشی آبی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
ایازی.عبدالحسین
بررسی و اولویت بندی انگیزههای حضور تماشاگران در مسابقات فوتبال
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1400]
ایرجی نقندر.رامین
تعیین هرم سلسله مراتب مسئولیت پذیری و ارتباط آن با ویژگی های جمعیت شناختی در داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ایروانی.ملیکا
ارائه الگو توسعه عملکرد فرهنگی و اجتماعی فدراسیون ورزش همگانی ایران
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ایمان زاده.مسعود
طراحی مدل جامعه شناختی توسعه برد گردشگری ورزشی براساس ظرفیت سازی زنجیره مقصد در شمال غرب کشور
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ایمان زاده.مسعود
طراحی مدل توسعه ورزش همگانی با تاکید بر ابعاد بازاریایی اجتماعی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]