ا

  • ابوطالبی.مرضیه مدل نقش مدیریت ارتقای سلامت با ورزش در توسعه پایدار ایران: برساخت‌گرایی اجتماعی با رویکرد داده بنیاد [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • اجاق.سید امیر ارائه مدل تاثیر اعتماد هواداران بر رفتار اجتماعی مدیران و موفقیت باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • احسانی.محمد تأثیر سرمایة روانشناختی بر عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش میانجی نوآوری در فناوری اطلاعات در سازمان‌های ورزشی اصفهان [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • احمدی.حسین شناسایی عوامل موثر بر وابستگی به برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال ایران [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • احمدی.حمید ارائه ی مدل پارادایمی راهکارهای توسعه ی اقتصاد ورزشی با رویکرد جامعه شناختی و رتبه بندی این راهکارها [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • احمدی.علی طراحی مدل اثر مسئولیت اجتماعی بر شهرت سازمانی با نقش میانجی اخلاق حرفه ای در بین مدیران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • اخوان.الهام ارایه مدل عوامل موثر بر آشفتگی اجتماعی و تأثیر آن در رعایت هنجارهای رفتاری در ورزشگاه ها [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1400]
  • اسدی فارسانی.فخرالدین ارائه مدل بازی‌های بومی محلی انطباقی با رویکرد توسعه امید اجتماعی در کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر [ دوره4, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • اسدی قارنه. سجاد طراحی مدل اثر تحمل ابهام بر امیدواری با نقش واسطه‌ای بهزیستی فضیلت‌گرا در ورزشکاران معلول [ دوره4, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • اسماعیل زاده قندهاری.محمد رضا تحلیل ساختار نظام برنامه ریزی حکمرانی فدراسیون فوتبال ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • اسماعیل زاده قندهاری.محمد رضا پیش آیندها، راهبردها و پس آیندهای پیاده سازی مدیریت اخلاقی در ورزش ایران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • اعظم نظامی.نرگس نقش میانجی محیط همسایگی در تأثیر حمایت و فعالیت بدنی والدین بر فعالیت بدنی کودکان [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • اعظم نظامی.نرگس سطح بندی عوامل موثردرعملکرد صادراتی تولیدات ورزشی جهت رسیدن به کلاس جهانی با تاکید بر توسعه منابع انسانی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • افخمی.مهرداد فرا تحلیل پژوهش های رابطه سبک رهبری دموکراتیک مربیان با رضایتمندی ورزشکاران [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • اقایی.نجف ارائه مدل تاثیر اعتماد هواداران بر رفتار اجتماعی مدیران و موفقیت باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • الهی.علیرضا تحلیل محیط و ارائه راهبردهای توسعه فوتبال در نظام آموزش و پرورش ایران [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1400]
  • امیرتاش.علی ارائه ی مدل پارادایمی راهکارهای توسعه ی اقتصاد ورزشی با رویکرد جامعه شناختی و رتبه بندی این راهکارها [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • امیرحسینی.سید احسان طراحی نقشه استراتژیک و الگوی عملیاتی استراتژی های فدراسیون جودو ایران با روش کارت امتیازی متوازن [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • امیرحسینی.سید احسان تدوین مدل ورزش شهروندی کلان شهرهای ایران : رویکرد توسعه یافتگی اجتماعی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • امیرحسینی.سید احسان تدوین مضامین راهبردی آمایش ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد: رویکرد جامعه شناختی سرزمینی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • امیرنژا.سعید شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر عدم ثبات مدیریت در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد جامعه ‎شناختی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • امینی روشن.زهرا بررسی نقش ترغیب احساسی بر خودکارآمدی و نگرش کارآفرینانه دانشجویان علوم ورزشی (یک مطالعه تجربی) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • امینی روشن.زهرا نقش جایگاه اجتماعی ارزش ویژه برند بر تداعیات مشتری از برند مجموعه‌های فرهنگی ورزشی آبی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • ایازی.عبدالحسین بررسی و اولویت بندی انگیزه‌های حضور تماشاگران در مسابقات فوتبال [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1400]
  • ایرجی نقندر.رامین تعیین هرم سلسله مراتب مسئولیت پذیری و ارتباط آن با ویژگی های جمعیت شناختی در داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • ایروانی.ملیکا ارائه الگو توسعه عملکرد فرهنگی و اجتماعی فدراسیون ورزش همگانی ایران [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • ایمان زاده.مسعود طراحی مدل جامعه شناختی توسعه برد گردشگری ورزشی براساس ظرفیت سازی زنجیره مقصد در شمال غرب کشور [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • ایمان زاده.مسعود طراحی مدل توسعه ورزش همگانی با تاکید بر ابعاد بازاریایی اجتماعی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]