ر

  • راسخ.نازنین اعتباریابی و روایی سنجی پرسشنامه سواد تبلیغاتی از دیدگاه مخاطبین با رویکرد اجتماعی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رافعی دهکردی.فریبا ارائه الگوی رفتار مرشدانه مدیران ورزشی ایران: به عنوان یک رفتار استراتژیک [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • رافعی دهکردی.فریبا ارائه مدل کارآفرینی ورزشی با رویکرد سرمایه اجتماعی براساس نظریه داده بنیاد [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • رحمتی.محمد مهدی بازنمایی گفتمان های جنسیتی حاکم بر ورزش زنان با رویکرد جامعه‌شناختی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • رحیمی سرشبادرانی.قاسم غرور ملی با بهبود توسعه فرانچایز در صنعت ورزش کشور با رویکرد دلفی فازی و مدل سازی ساختاری-تفسیری [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رحیمی.قاسم نقش ایدئولوژی اخلاقی بر میزان گرایش به معنویت در بین ورزشکاران استان اصفهان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • رحیمی.قاسم ارائه الگو توسعه عملکرد فرهنگی و اجتماعی فدراسیون ورزش همگانی ایران [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • رسایی راد.عبدالله تبیین و تحلیل رابطة ارزش ویژة برند و مسئولیت اجتماعی تیم‌های ورزشی: با تأکید بر نقش میانجی هویت اجتماعی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رشیدپور.علی واکاوی تجربه زیسته هواداران از چالش‌های توسعه فرهنگ هواداری ورزش فوتبال موردمطالعه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رشیدپور.علی شایستگی‌های فرهنگی هوادار در ورزش فوتبال [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • رضائی صوفی.مرتضی نظام نامه اخلاقی داوران فدراسیون کُشتی جمهوری اسلامی ایران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • رضوی.سید محمد حسین سطح بندی عوامل موثردرعملکرد صادراتی تولیدات ورزشی جهت رسیدن به کلاس جهانی با تاکید بر توسعه منابع انسانی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • رفیعی.نرگس تحلیل رابطه علی وفاداری هواداران با انواع آشوب درهواداران باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رمضانی نژاد.رحیم بازنمایی گفتمان های جنسیتی حاکم بر ورزش زنان با رویکرد جامعه‌شناختی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • رهبری بریس. محمد جواد تحلیل جامعه شناختی تبعیض منزلت اجتماعی ورزش بانوان [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]