احمدی.حسین
شناسایی عوامل موثر بر وابستگی به برند باشگاههای لیگ برتر فوتسال ایران
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
احمدی.حمید
ارائه ی مدل پارادایمی راهکارهای توسعه ی اقتصاد ورزشی با رویکرد جامعه شناختی و رتبه بندی این راهکارها
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
احمدی.علی
طراحی مدل اثر مسئولیت اجتماعی بر شهرت سازمانی با نقش میانجی اخلاق حرفه ای در بین مدیران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
اسماعیل زاده قندهاری.محمد رضا
پیش آیندها، راهبردها و پس آیندهای پیاده سازی مدیریت اخلاقی در ورزش ایران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
اعظم نظامی.نرگس
نقش میانجی محیط همسایگی در تأثیر حمایت و فعالیت بدنی والدین بر فعالیت بدنی کودکان
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
اعظم نظامی.نرگس
سطح بندی عوامل موثردرعملکرد صادراتی تولیدات ورزشی جهت رسیدن به کلاس جهانی با تاکید بر توسعه منابع انسانی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
افخمی.مهرداد
فرا تحلیل پژوهش های رابطه سبک رهبری دموکراتیک مربیان با رضایتمندی ورزشکاران
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
امیرتاش.علی
ارائه ی مدل پارادایمی راهکارهای توسعه ی اقتصاد ورزشی با رویکرد جامعه شناختی و رتبه بندی این راهکارها
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
امیرحسینی.سید احسان
طراحی نقشه استراتژیک و الگوی عملیاتی استراتژی های فدراسیون جودو ایران با روش کارت امتیازی متوازن
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
امینی روشن.زهرا
بررسی نقش ترغیب احساسی بر خودکارآمدی و نگرش کارآفرینانه دانشجویان علوم ورزشی (یک مطالعه تجربی)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
امینی روشن.زهرا
نقش جایگاه اجتماعی ارزش ویژه برند بر تداعیات مشتری از برند مجموعههای فرهنگی ورزشی آبی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]