ا

  • احمدی.حسین شناسایی عوامل موثر بر وابستگی به برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال ایران [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • احمدی.حمید ارائه ی مدل پارادایمی راهکارهای توسعه ی اقتصاد ورزشی با رویکرد جامعه شناختی و رتبه بندی این راهکارها [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • احمدی.علی طراحی مدل اثر مسئولیت اجتماعی بر شهرت سازمانی با نقش میانجی اخلاق حرفه ای در بین مدیران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • اسماعیل زاده قندهاری.محمد رضا پیش آیندها، راهبردها و پس آیندهای پیاده سازی مدیریت اخلاقی در ورزش ایران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • اعظم نظامی.نرگس نقش میانجی محیط همسایگی در تأثیر حمایت و فعالیت بدنی والدین بر فعالیت بدنی کودکان [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • اعظم نظامی.نرگس سطح بندی عوامل موثردرعملکرد صادراتی تولیدات ورزشی جهت رسیدن به کلاس جهانی با تاکید بر توسعه منابع انسانی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • افخمی.مهرداد فرا تحلیل پژوهش های رابطه سبک رهبری دموکراتیک مربیان با رضایتمندی ورزشکاران [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • امیرتاش.علی ارائه ی مدل پارادایمی راهکارهای توسعه ی اقتصاد ورزشی با رویکرد جامعه شناختی و رتبه بندی این راهکارها [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • امیرحسینی.سید احسان طراحی نقشه استراتژیک و الگوی عملیاتی استراتژی های فدراسیون جودو ایران با روش کارت امتیازی متوازن [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • امینی روشن.زهرا نقش جایگاه اجتماعی ارزش ویژه برند بر تداعیات مشتری از برند مجموعه‌های فرهنگی ورزشی آبی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • امینی روشن.زهرا بررسی نقش ترغیب احساسی بر خودکارآمدی و نگرش کارآفرینانه دانشجویان علوم ورزشی (یک مطالعه تجربی) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]