ص

  • صادقی.حمید رضا نقش ایدئولوژی اخلاقی بر میزان گرایش به معنویت در بین ورزشکاران استان اصفهان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • صالحی رستمی.ملیحه شناسایی عوامل موثر بر وابستگی به برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال ایران [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • صالحی.علی رابطه ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری ورزشی با عوامل روان‌شناختیِ پیام‌های تبلیغاتی(مطالعه موردی: مجموعه ورزشی سرزمین موج های آبی مشهد) [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • صفاری.مرجان رابطه ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری ورزشی با عوامل روان‌شناختیِ پیام‌های تبلیغاتی(مطالعه موردی: مجموعه ورزشی سرزمین موج های آبی مشهد) [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]