فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - تأثیر تأییدکننده ها، میزان درگیری ذهنی کالا و جنسیت بر نگرش به تبلیغات و نگرش به برند فاطمه نیک فر اسماعیل حسن پور کامبیز حیدرزاده هنزائی حمید رضا کردلویی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - ارزیابی بروندادهای علمی پیرامون بازاریابی رسانههای اجتماعی در حوزه سلامت و بهداشت بر اساس اسناد پایگاه وب علوم مهری مهدیخانی سیدحسن حاتمی نسب محمدرضا دهقانی اشکذری شهناز نایب زاده سید مجید میرحسینی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - شناسایی پیشران و پسران های بازاریابی کارآفرینانه در جهت مدیریت چرخه عمر برند با رویکرد فراترکیب شهرام رپیسی محمدجواد تقی پوریان مریم رحمتی اعظم حاجی اقاجانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - پیش بینی فروش محصول در صنعت داروسازی ایران با استفاده از هوش مصنوعی ایدین مهبان کریم حمدی پیمان غفاری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - تبیین مولفه های تاثیرگذار بر مسیربندی سیستم توزیع مواد غذایی سعید عربی فرشید نمامیان یوسف محمدی فر فخرالدین معروفی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - طراحی مدل تبلیغات همسان اثربخش با رویکرد نظریه داده بنیاد مینا منتخب مدنی یلدا رحمتی غفرانی شاهرخ یوسف زاده چابک رحمتعلی صابری حقایق