• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 20
  • شماره1 دوره20
  • 1
    شماره 1 دوره 20 بهار 1404

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - تأثیر تأییدکننده ها، میزان درگیری ذهنی کالا و جنسیت بر نگرش به تبلیغات و نگرش به برند
        فاطمه نیک فر اسماعیل حسن پور کامبیز حیدرزاده هنزائی حمید رضا کردلویی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - ارزیابی بروندادهای علمی پیرامون بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در حوزه سلامت و بهداشت بر اساس اسناد پایگاه وب علوم
        مهری مهدیخانی سیدحسن حاتمی نسب محمدرضا  دهقانی اشکذری شهناز نایب زاده سید مجید میرحسینی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - شناسایی پیشران و پسران های بازاریابی کارآفرینانه در جهت مدیریت چرخه عمر برند با رویکرد فراترکیب
        شهرام رپیسی محمدجواد تقی پوریان مریم رحمتی اعظم  حاجی اقاجانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - پیش‏ بینی فروش محصول در صنعت داروسازی ایران با استفاده از هوش مصنوعی
        ایدین مهبان کریم حمدی پیمان غفاری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - تبیین مولفه های تاثیرگذار بر مسیربندی سیستم توزیع مواد غذایی
        سعید عربی فرشید نمامیان یوسف محمدی فر فخرالدین معروفی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - طراحی مدل تبلیغات همسان اثربخش با رویکرد نظریه داده بنیاد
        مینا منتخب مدنی یلدا رحمتی غفرانی شاهرخ یوسف زاده چابک رحمتعلی صابری حقایق
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود