فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی ارتباطات بین فردی و تاثیر آن بر رضایت و وفاداری مشتری به ارائه کننده خدمت کامبیز حیدرزاده دریا حسینی فیروز آبادی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - شناسایی و رتبه بندی معیارهای خرید مشتریان خودروهای سواری متوسط قیمت در شهر تهران با استفاده از AHP فازی محمدعلی عبدالوند صبرا فریدون فر دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصر ف کننده (با استفاده از مدل آکر) محمود محمدیان راحیل شفیع ها دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسی وارزیابی رابطه بین آگاهی از کشور خاستگاه مارک تجاری و تصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولید بهرام خیری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - ارائه مدل تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA) به منظور سنجش رضایت مشتریان منیژه حقیقی نسب بهاره عابدین دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - ارزیابی نقش سیستم مدیریت بازاریابی ترافیک بین الملل در شرکت مخابرات ایران و پیشنهاد الگویی جهت بهینه کردن توانمندی های مدیریتی آن بهروز کافی مهوش عبدالکریمی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - میزان آشنایی و رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک در ایران تورج صادقی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - بررسی کیفیت خدمات در سیستم بانکی دولتی و خصوصی با استفاده از مدل پنج بعدی SERVQUAL حمیدرضا سعیدنیا سید محمد اشرافی