فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی مرجان دانشیان شهناز نایب زاده محمود معین الدین اکرم اقبالی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - خریداران شکگرا و حساسیت قیمتی آنان در خرید بیمه نامههای اختیاری نفیسه نوروزی دریاکناری محمد جواد تقی پوریان سپیده عطایی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - تأثیر بازاریابی رابطهمند بر پیشبینی تعاملات آینده مشتریان و بانک (مورد مطالعه بانک ملت شهر تهران) حسین باقری بهروز فیروز دیندار فرکوش حسن گیوریان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی گروهی خداکرم سلیمی فرد معصومه محمدی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - تأثیر بازارگرایی بر نوآوری در خدمات درشعب بانک صادرات شهرستان اسفراین سعید مهری قدیره مهری ملیحه ایمانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - بررسی جایگاه بازارگرایی در تبلیغات محصولات غذایی ایران، رویکردی کیفی محمد رحیم اسفیدانی عماد رحمانیان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - بررسی تأثیر عوامل کلیدی بازاریابی در موفقیت شرکتهای کوچک و متوسط فناوری محور نرگس خنده رو تورج صادقی غلامرضا ملک زاده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - تأثیر تلاشهای آمیخته بازاریابی و بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پاسخ مصرفکنندگان با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه برند عفت حاجی حسینی ابوالفضل سهرابی