• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 17
  • شماره65 دوره17
  • 65
    شماره 65 دوره 17 بهار 1403

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - هنجاریابی مقیاس مهارت یادگیری خودرهیابی دانشجویان پزشکی در برنامه های درسی الکترونیکی
        سعید شریفی رهنمو فرهاد سراجی عظیمه السادات خاکباز
        doi. 10.71767/jinev.2024.3072904
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - مقایسه اثربخشی آموزش فرزند پروری مثبت والدین و آموزش مدیریت رفتاری مادران بر میزان پرخاشگری، اضطراب و افسردگی مادران دارای کودکان 4 تا 7 ساله
        مریم موحدنژاد سید داوود حسینی نسب مرضیه علیوندی وفا
        doi: 10.71767/jinev.2024.3022843
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی تحصیلی و خودتنظیمی انگیزشی بر اضطراب امتحان
        کبری الهویردی یانی معصومه آزموده تورج هاشمی خلیل اسماعیل پور
        doi: 10.71767/jinev.2024.3052866
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - شناسایی بدساختاری دانش علوم تجربی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی بر اساس رویکرد شناختی- تشخیصی
        اکبر علیلو جواد مصرآبادی غلامرضا گل محمد نژاد بهرامی ابوالفضل فرید
        doi: 10.71767/jinev.2024.3062885
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - تأثیرآموزش شفقت به خود بر یادگیری اجتماعی- هیجانی نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای
        محمد درزی شهریار یارمحمدی واصل ابوالقاسم یعقوبی رسول کردنوقابی
        doi: 10.71767/jinev.2024.1104899
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - فراتحلیل اثربخشی آموزش مبتنی بر مغز بر شاخص‌های شناختی تربیتی
        ژیلا کاردان حلوایی نگار استوار
        doi: 10.71767/jinev.2024.4013011
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - مقایسه اثربخشی آموزش تفکر انتقادی و راهبردهای خودتنظیمی بر انگیزش تحصیلی و خودکارآمدی.
        ثریا جبارپور ستاری سعید نجارپور استادی
        doi: 10.71767/jinev.2024.3123005
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - استفاده از رگرسیون چندگانه در روش هارویچ برای تعیین نمره برش آزمون‌ها به عنوان جایگزینی برای روش‌های آنگوف و بوک‌مارک
        مریم  پارسائیان ابراهیم خدایی بلال ایزانلو کیوان صالحی سیما  نقی زاده
        doi: 10.71767/jinev.2024.4013014
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود