فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - شاخصها و مؤلفههای مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت سبز فرآیند بازاریابی غلامرضا تیزفهم فرد حسن اسماعیل پور فریز طاهری کیا لیلا آندرواژ دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - ارائه مدل اجرای خطمشیهای مدیریت منابع انسانی سبز با تاکید بر رهبری معنوی در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود احمد بهشتی علی فرهادی محلی مجتبی طبری علیرضا معطوفی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بهینه سازی مسیریابی توزیع سبزچند محصولی توسط الگوریتم فرا ابتکاری سئو اصغر عربی حجت نبوتی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - طراحی و تبیین الگوی مدیریت رابطه با مشتری در بستر رسانههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی و با تاکید بر مدیریت سبز علی رضا صالحی حسین وظیفه دوست پرویز سعیدی عبدالعزیز پقه دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - طراحی و تدوین مدل مدیریت اثربخش در ورزش معلولین کشور مبتنی بر توسعه سلامت امین بشارت فر حسن فهیم دوین حسین پیمانی زاد مجتبی احمدی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - طراحی مدل بازاریابی اینفلوئنسر سبز در خرید خدمات گردشگری فهیمه رمضانی مهدی محمودزاده واشان حمید رضایی فر حسین حکیم پور دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - طراحی و اعتباریابی الگوی ساختار سازمانی در شهرداری شیراز: یک مطالعه ترکیبی امین روستایی رضا زارعی نادر شهامت مژگان امیریان زاده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - طراحی الگوی همآفرینی ارزش با رویکرد منابع انسانی سبز در دانشگاههای علوم پزشکی شمال کشور موسی الرضا زنگانه محمود رضا مستقیمی علیرضا مزیدی