فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - شاخصها و مؤلفههای مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت سبز فرآیند بازاریابی غلامرضا تیزفهم فرد حسن اسماعیل پور فریز طاهری کیا لیلا آندرواژ https://doi.org/10.71769/jgm.2025.992739 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - ارائه مدل اجرای خطمشیهای مدیریت منابع انسانی سبز با تاکید بر رهبری معنوی در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود احمد بهشتی علی فرهادی محلی مجتبی طبری علیرضا معطوفی https://doi.org/10.71769/jgm.2025.1106617 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بهینه سازی مسیریابی توزیع سبزچند محصولی توسط الگوریتم فرا ابتکاری سئو اصغر عربی حجت نبوتی https://doi.org/10.71769/jgm.2025.1106336 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - طراحی و تبیین الگوی مدیریت رابطه با مشتری در بستر رسانههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی و با تاکید بر مدیریت سبز علی رضا صالحی حسین وظیفه دوست پرویز سعیدی عبدالعزیز پقه https://doi.org/10.71769/jgm.2025.1126042 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - طراحی و تدوین مدل مدیریت اثربخش در ورزش معلولین کشور مبتنی بر توسعه سلامت امین بشارت فر حسن فهیم دوین حسین پیمانی زاد مجتبی احمدی https://doi.org/10.71769/jgm.2025.1122348 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - طراحی مدل بازاریابی اینفلوئنسر سبز در خرید خدمات گردشگری فهیمه رمضانی مهدی محمودزاده واشان حمید رضایی فر حسین حکیم پور https://doi.org/10.71769/jgm.2025.1127355 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - طراحی و اعتباریابی الگوی ساختار سازمانی در شهرداری شیراز: یک مطالعه ترکیبی امین روستایی رضا زارعی نادر شهامت مژگان امیریان زاده https://doi.org/10.71769/jgm.2025.1121743 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - طراحی الگوی همآفرینی ارزش با رویکرد منابع انسانی سبز در دانشگاههای علوم پزشکی شمال کشور موسی الرضا زنگانه محمود رضا مستقیمی علیرضا مزیدی https://doi.org/10.71769/jgm.2025.1103645