• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 11
  • شماره41 دوره11
  • 41
    شماره 41 دوره 11 بهار 1399

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - بررسی فرهنگ سازمانی پارسونز با به اشتراک گذاری دانش در سازمان آموزش و پرورش منطقه ارژن شیراز
        الهام قاسمی سکینه شاهی یدالله مهرعلیزاده
        20.1001.1.20086369.1399.11.41.1.0
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - الگویابی ساختاری هوش معنوی بر فرسودگی شغلی معلمان با نقش میانجی تعهد سازمانی
        مرضیه کوچکی نژاد ارم ساداتی سیده خدیجه معافی مدنی
        20.1001.1.20086369.1399.11.41.2.1
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - توانمندسازی معلمان چشم انداز مدیریت آموزشی (بررسی نقش خودکارآمدی فردی، انتقال دانش و کیفیت زندگی کاری)
        حبیبه نجفی عادل زاهد بابلان علی خالق خواه مهدی معینی کیا
        20.1001.1.20086369.1399.11.41.3.2
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - طراحی مدل تخصیص منابع در سازمان‌های آموزش محور
        نازنین فلاحی سید مهدی ابطحی
        20.1001.1.20086369.1399.11.41.4.3
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - واکاوی شایستگی‌های کارآفرینان آموزشی
        سکینه اشرافی حبیب الله نجفی هزارجریبی
        20.1001.1.20086369.1399.11.41.5.4
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی موانع پذیرش و به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس ابتدایی
        مصطفی عزیزی صمد ایزدی فیروزه بابائیان
        20.1001.1.20086369.1399.11.41.6.5
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - ارائه مدلی برای دستیابی به هدایت تحصیلی کارآمد دانش آموزان در نظام آموزشی ایران
        کیومرث نیازآذری بهمن شریفی نگین جباری
        20.1001.1.20086369.1399.11.41.7.6
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - تعیین سلسله مراتب معیارهای شایستگی مدیران مدارس مبتنی بر روش دلفی فازی در آموزش و پرورش استان اصفهان
        ناصر عصاری سید علی سیادت یاسمین عابدینی سید امیر حسن منجمی
        20.1001.1.20086369.1399.11.41.8.7
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - مفهوم‌سازی حکمرانی خوب در آموزش‌و‌پرورش عمومی ایران با رویکرد پدیدارشناسی
        علی خلخالی جعفر نصیر ناتری زهره شکیبایی جواد سلیمانپور اسماعیل کاظم پور
        20.1001.1.20086369.1399.11.41.9.8
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - اصول و روش های مدیریت خشم در بوستان سعدی: دلالت هایی برای مدیران آموزشی
        لیلا خواجه پور علی رضا یوسفی نرگس کشتی آرای
        20.1001.1.20086369.1399.11.41.10.9
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        11 - ارائه مدل برنامه‌ریزی استراتژیک دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان فارس
        محیا پاپری یداله مهرعلی زاده سید مسعود سیدی محمد حسین پور
        20.1001.1.20086369.1399.11.41.11.0
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        12 - اولویت‌بندی مولفه‌های مدارس سبز با رویکرد فازی در نظام آموزش و پرورش ایران
        فاطمه اسلامیه معصومه اولادیان محمود صفری
        20.1001.1.20086369.1399.11.41.12.1
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        13 - آموزش‌های ضمن خدمت فرهنگیان: از اثربخشی تا کارآمدی
        مهریار نوری افشار مجید حق وردی علی کمیجانی
        20.1001.1.20086369.1399.11.41.13.2
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        14 - ارزیابی میزان دستیابی به مولفه های آموزش مادام العمر در برنامه درسی اجرا شده از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز
        سیروس حدادنیا مهدی محمدی رحمت اله مرزوقی جعفر ترک زاده قاسم سلیمی
        20.1001.1.20086369.1399.11.41.14.3
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود