• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 9
  • شماره32 دوره9
  • 32
    شماره 32 دوره 9 زمستان 1397

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - کاربرد کارت امتیازی متوازن در تعیین شاخص های سنجش عملکرد آموزش عالی
        مهدی صادقیان سورکی رضا عقیلی یوسف رنجبر سودجانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - بررسی شاخص های عملکرد در شرکت های دانش بنیان براساس مدل منشور عملکرد (مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان استان های خراسان جنوبی، شمالی و رضوی)
        زهرا رجایی فهیمه براتی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - شناسایی عوامل مرتبط در ارزیابی خط مشی های توسعه منابع انسانی کارکنان دولت
        کامبیز حمیدی سید علی اکبر احمدی اصغر سیف
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - تاثیر خط‌مشی‌گذاری مدیریت کلان بر عملکرد شرکت های بزرگ صنعت فولاد
        علی شفیعی وحید رضا میرابی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - آسیب‌شناسی اجرای خط‌مشی‌های سلامت اداری با رویکرد حکمرانی خوب در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی
        رستم درخشان نازنین پیله وری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - میانجیگری تأثیر سرمایه اجتماعی بین رهبری تحول گرا و رفتار و شهروندی سازمانی در کارکنــان بهداشــتی درمانــی شــاغل در شــبکه بهداشــت -درمــان استان قم
        اکرم نریمان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - بررسی تأثیر استراتژی های منابع انسانی بر چابکی سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر (از دیدگاه مدیران و اساتید)
        قنبر امیر نژاد
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود