• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 3
  • شماره11 دوره3
  • 11
    شماره 11 دوره 3 تابستان 1386

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - تأثیر آموزش سواد اطلاعاتی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان
        دکتر رمضان حسن زاده محمد حسین اسدی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - بررسی تأثیر توجه تقسیم شده و هیجان بر احتمال پدیدآیی حافظه کاذب در میان افراد مبتلا به اختلالات خلقی مراکز مشاوره شهر کرمان
        ویدا رضوی نعمت اللهی عبداﷲ شفیع آبادی حسین آزاد فرهاد ماهر
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - کاربست رویکرد ساخت و سازگرایی در آموزش و پرورش
        حسین مومنی مهموئی مرتضی کرمی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بررسی موانع کاربست فاوا ( فناوری اطلاعات و ارتباطات) در مدارس متوسطه شهر اصفهان از نظر دبیران و مدیران
        سوزان شهباز احمد رضا نصر اصفهانی عشرت زمانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - مقایسه ویژگیهای شخصیتی نوجوانان عادی و بزهکار 18 ـ 12 ساله شهرستان اهواز
        علی خانه کشی فرحناز عزیزی طاس احمدی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی تفاوت دیدگاه معلمان و مدیران نسبت به نظام موجود ارزشیابی عملکرد
        دکتر محمدرضا کرامتی دکتر محمود قربانی اشرف لازمی خدیجه باردبارجاوید
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - آموزش مهارتهای زندگی و تأثیر آن بر بهبود زندگی شرکت کنندگان
        مریم محمدزاده ویژه
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - بررسی جایگاه مدیریت دانش بر اساس نظریه نوناکا و رابطه آن با فرهنگ سازمانی
        فاطمه زارع
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود