• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 5
  • شماره3 دوره5
  • 3
    شماره 3 دوره 5 پاییز 1390

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - بررسی وضعیت کتابخانه های آموزشگاهی مقطع ابتدایی شهر شیراز و مطلبقت آن با استانداردهای ایفلا
        علی بیرانوند علی حاجی شمسایی سمیرا مروجی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - رابطه رهبری معنوی و یادگیری سازمانی در مدارس متوسطه
        امیر محمد حسین داودی عزت اشتری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - تاثیر مولفه های آموزش و پرورش در شکل گیری هویت ملی دانش آموزان
        مرضیه رضایی کلانتری رمضان حسن زاده سید محسن موسوی جعفر کلایی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بررسی عوامل اثر گذار بر استخدام فارغ التحصیلان رشته حسابداری مطاله موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز
        علی شاهسواری خلیل غفاری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بررسی تناسب آموزش های فنی و حرفه ای با عناصر برنامه ریزی
        شهاب الدین عبدالهی زهره سعادتمند
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - مقایسه رابطه شغلی و تعهدسازمانی در بین اعضای هیات علمی وکارکنان دانشگاه آزاد اسلامی
        محمد قمری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - تدوین مدلی برای رابطه بین رضایت شغلی تعهد عاطفی تبعیض و ترک خدمت معلمان
        محسن گل پرور محمد علی نادی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و اثر بخشی معلمان
        حسن گیوریان فیروز دیندار فرگوش
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود