• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 14
  • شماره55 دوره14
  • 55
    شماره 55 دوره 14 پاییز 1401

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - بررسی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر خلق ارزش و تاثیر آن بر رفتار مشتری در مراکز درمانی دولتی شهر تهران
        آناهیتا رحمتی آرزو احمدی دانیالی
        20.1001.1.22520104.1401.14.55.1.0
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - مهمترین عوامل اثر گذار بر رفتار مشارکتی کاربران فضای مجازی
        غلامرضا افشار عباس صالح اردستانی وحیدرضا میرابی
        20.1001.1.22520104.1401.14.55.2.1
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - رتبه بندی فاکتورهای موثر بر انتخاب برند سبز در صنعت لوازم آرایش با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف
        آزاده ظهیری علی پیرزاد
        20.1001.1.22520104.1401.14.55.3.2
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - اندازه‌گیری بلوغ مدیریت هزینه استراتژیک در صنایع مونتاژ (مطالعه: شرکت بزرگ مونتاژ لوازم خانگی در تهران)
        سارا حقیقت حبیب اله جوانمرد محمدصادق حری
        20.1001.1.22520104.1401.14.55.4.3
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - تأثیر بازاریابی دیجیتال بر وفاداری به برند با نقش واسطه‌ای نوآوری محصول (مطالعه موردی: شرکت‌ فرآورده‌های لبنی مانیزان کرمانشاه)
        سیدرضا موسوی فرد سیدرضا حسنی
        20.1001.1.22520104.1401.14.55.5.4
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - تاثیر نقش پاسخگویی سازمانی،مشتری گرایی و استراتژی نوآوری بر سیستم اطلاعاتی بازاریابی در شرکت های خدمت محور
        عطیه خجسته خسرو احسانه نژاد محمد نصرت الله شادنوش
        20.1001.1.22520104.1401.14.55.6.5
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - مدل سیستم داینامیکی زنجیره تامین صنعت فولاد با رویکرد تحقق اهداف اقتصادی
        رضا بشارتی زاده رضا رادفر عباس طلوعی اشلقی
        20.1001.1.22520104.1401.14.55.7.6
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - طراحی و تبیین مدل رفتار خرید آنلاین محصولات تند مصرف با درگیری پایین با در نظرگرفتن عوامل شخصیتی مشتریان
        یونس رضائی وحیدرضا میرابی حمیدرضا کردلویی
        20.1001.1.22520104.1401.14.55.8.7
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - بررسی و رتبه بندی شاخص‌های موثر بر مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار (BPR) به منظور ارتقا بهره‌وری صنایع تولیدی با استفاده از روش FANP
        یاسر ساعی
        20.1001.1.22520104.1401.14.55.9.8
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - راهبردی برای ارتقای عملکرد شرکت‎های دانش‎بنیان ایران
        کاظم محمددوست حمیدرضا سعیدنیا احمد راه چمنی
        20.1001.1.22520104.1401.14.55.10.9
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        11 - بهینه سازی تقاضای بنزین ازطریق نظام قیمت گذاری و بهبود کارایی موتورخودروها (در چارچوب الگوی خودرگرسیونی با وقفه‌های توزیعی و مدل تصحیح خطا در دوره زمانی 1366 تا 1395)
        محمدرضا شهبازی امیر حسین جانمحمدی مهدی صادقی شاهدانی
        20.1001.1.22520104.1401.14.55.11.0
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        12 - عوامل تأثیرگذار بر مصرف فیلم های هنری
        فرزین نعمت بخش آبکنار منصوره علیقلی سید کامران نوربخش حسین صفرزاده
        20.1001.1.22520104.1401.14.55.12.1
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        13 - بررسی رابطه بین اثربخشی تبلیغات بانکی و نگرش مخاطب (مورد مطالعه : مشتریان بانک دی در شهر تهران)
        صدف خان بلوکی علی اصغر عیوضی حشمت رسول ثانوی فرد علیرضا آقایوسفی
        20.1001.1.22520104.1401.14.55.13.2
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود