فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - شناسایی مولفه های مؤثر در استقرار نظام بهروزی سازمانی (مورد مطالعه: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی) سمانه ساجدی بهرنگ اسماعیلی شاد 20.1001.1.22520104.1398.11.44.1.7 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - الگوی چابکی منابع انسانی : تحلیلی برآمده از شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در ایران فرهاد توکلی مقدم میرعلی سیدنقوی علیرضا اسلامبولچی محمدرضا ربیعی مندجین 20.1001.1.22520104.1398.11.44.3.9 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی رابطه بین عوامل موثر بر استراتژی کارآفرینی سازمانی( مورد مطالعه: شرکتهای تحت پوشش سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران) عباس ضیائی کیا علی جهانگیری جواد محرابی علی داوری 20.1001.1.22520104.1398.11.44.4.0 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسی نقش تعدیلگر "یادگیری" در ارتباط بین "عوامل فردی" و "تحریک به تسهیم دانش" ( مطالعه موردی: دانشگاه شاهد) جمشید صالحی صدقیانی ملیحه بینشیان مریم پرچمی سرقین 20.1001.1.22520104.1398.11.44.2.8 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - شناسایی سبک های زندگی سرمایه گذاران ، میزان درگیری ذهنی و نوع تصمیم گیری خرید با رویکرد مالی – رفتاری سید محمد تقی حسینی کیا وحید رضا میرابی 20.1001.1.22520104.1398.11.44.5.1 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتمادسازی مشتریان در استفاده از خدمات آنلاین بانک گردشگری (نمونه: شهر تهران) آیلین خرمالی مجتبی معظمی مینا فرامرزی پلنگر 20.1001.1.22520104.1398.11.44.6.2 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای سید فرهنگ آبرومندی بهرام خیری احمد ودادی 20.1001.1.22520104.1398.11.44.7.3 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - بررسی و شناسایی شاخصهای اقدام در تبیین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت پخش ایران با استفاده از عوامل آمیخته بازاریابی خدمات (8P) و الگوی چهاراقدام مرتضی فرحناک مریم دانشمندمهر 20.1001.1.22520104.1398.11.44.8.4 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - بررسی تأثیرجهت گیری بین المللی کارآفرینی برعملکرد بین المللی بادرنظرداشتن نقش میانجی قابلیت شبکه؛استراتژی رقابتی وجهت گیری بین المللی بازار(مورد مطالعه:شرکت ملّی نفت ایران) امین دست پاک مصطفی مبلغی 20.1001.1.22520104.1398.11.44.9.5 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تجربهمشتریان به روش ماتریس اثرات متقابل (مورد مطالعه: خردهفروشیهای الکترونیکی ایران) فائزه هدایت نظری زهره دهدشتی شاهرخ سینا نعمتیزاده 20.1001.1.22520104.1398.11.44.10.6 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 11 - طراحی مدل بهینه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در بانک رفاه مهرزاد سرفرازی غلامرضا معمازاده طهران سید مهدی الوانی محمدعلی افشارکاظمی 20.1001.1.22520104.1398.11.44.11.7 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 12 - بررسی رابطه بین مدیریت دانش و استراتژیهای کسب و کار(مطالعه موردی شرکت بهسازان کاوش) غلامرضا سلیمی داریوش طهماسبی آقبلاغی مسعود شعبانی 20.1001.1.22520104.1398.11.44.13.9 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 13 - آوای کارکنان و پیامدهای سازمانی: تبیین چهار راهبرد آوای کارکنان بر اساس تغییرات دو متغیر تعدیل کننده فرهنگ عام گرا/خاص گرا و تبادل رهبر-عضو غلامعلی طبرسا علی رضاییان پریسا فلکی 20.1001.1.22520104.1398.11.44.15.1 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 14 - بررسی نقش هویت و طنین برند در ایجاد حس درگیری برند مشتری زهرا شیرازیان 20.1001.1.22520104.1398.11.44.12.8 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 15 - تاثیر سبک رهبری بر سواد مالی کارکنان با توجه به نقش جو سازمانی و یادگیری در صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،تحقیقات و فناوری محمدحسن کفائی مهر محمد رضا مردانی صدیقه طوطیان اصفهانی 20.1001.1.22520104.1398.11.44.16.2 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 16 - بررسی ریسک فرآگیر درماندگی مالی بین شرکت های زنجیره تامین خودرو در بورس اوراق بهادار تهران بیتا دلنواز میرفیض فلاح 20.1001.1.22520104.1398.11.44.14.0 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 17 - ارایه مدل توسعه کسب و کارهای خانگی در شهر تهران مبتنی بر رویکرد محله محوری شهرام علی پور سید محمود هاشمی محسن عامری شهرابی 20.1001.1.22520104.1398.11.44.17.3