• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 2
  • شماره2 دوره2
  • 2
    شماره 2 دوره 2 تابستان 1401

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - مدل ساختاری روابط بین ذهنیت فلسفی و سبک تفکر با جامعه پذیری مدیران ورزشی
        احمدرضا عسکری
        10.30486/4s.2022.1954089.1032
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - سطح بندی عوامل موثردرعملکرد صادراتی تولیدات ورزشی جهت رسیدن به کلاس جهانی با تاکید بر توسعه منابع انسانی
        فروغ محمدی نرگس اعظم نظامی معصومه کلاته سیفری محمد حسین رضوی حسن فارسیجانی
        10.30486/4s.2022.1953232.1028
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - ارائه مدل ساختاری توسعه جو اخلاقی در فوتبال حرفه ای ایران
        رضا گرجی مهدی سلیمی
        10.30486/4s.2022.1951964.1019
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - ارائه مدل کارآفرینی ورزشی با رویکرد سرمایه اجتماعی براساس نظریه داده بنیاد
        پریسا نیازی فریبا رافعی دهکردی
        10.30486/4s.2022.1955477.1035
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بینش استراتژیک مبتنی بر ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک در باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت اصفهان
        ناصر شهریاری مرضیه موفق فاطمه شاولی
        10.30486/4s.2022.1952018.1020
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - نقش میانجی محیط همسایگی در تأثیر حمایت و فعالیت بدنی والدین بر فعالیت بدنی کودکان
        نرگس اعظم نظامی علی زارعی فرشاد تجاری سیدحمید سجادی هزاوه فروغ محمدی
        10.30486/4s.2022.1952474.1026
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - نظام نامه اخلاقی داوران فدراسیون کُشتی جمهوری اسلامی ایران
        مرتضی زورمند سفنجانی حسین پورسلطانی زرندی مرتضی رضایی صوفی
        10.30486/4s.2022.1954158.1033
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - رابطه ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری ورزشی با عوامل روان‌شناختیِ پیام‌های تبلیغاتی(مطالعه موردی: مجموعه ورزشی سرزمین موج های آبی مشهد)
        علی صالحی رسول نوروزی سید حسینی مرجان صفاری
        10.30486/4s.2022.1956119.1037
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود