A

  • Abbaszadeh.Fatemeh بررسی تأثیر مولفه های ایدئولوژیک، اقتصادی و جایگاهی بر ترجمه اخبار سیاسی [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Afraz.Shahram بررسی تأثیر سیستم پاسخگویی شخصی گنجانیده (PRS) بر انگیزه و مشارکت فراگیران ایرانی [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]
  • Afraz.Shahram برداشت زبان آموزان انگلیسی در مورد آموزش مهارت های درک مطلب: نمایی از روش تدریس زبان مبتنی بر وظیفه [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Afraz.Shahram توسعه مدل هویت برای زمینه زبان انگلیسی زبان ایرانی: با تمرکز بر مهارت زبان [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • Afraz.Shahram راهکارهای آموزشی برای بهبود آموزش ترجمه در دانشگاه های ایران [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Ahanghari.Saeideh مقدمه مقاله دیالوگیسم در پژوهش نوشته نویسندگان بومی غیر بومی و انگلیسی زبان ایرانی [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • alavi.tannaz ارزیابی کیفیت ترجمه فارسی قبرستان بر اساس مدل ارزیابی کیفیت ترجمه هاوس [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • Ameri.Alireza تدوین برنامه درسی ESP از طریق تحلیل نیازهای دانشجویان نیروی انتظامی مرزبانی دانشگاه انتظامی امین: تحلیل وضعیت هدف [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Asgari.Roghieh برخورد باهم‌آیی‌ها در ترجمه انگلیسی به فارسی رمان «سه‌شنبه‌ها با موری» [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]
  • assadi.nader مدلی مبتنی بر ژانر برای خلاصه نویسی زبان آموزان زبان انگلیسی و نگرش زبان آموزان نسبت به آن: مطالعه روش های ترکیبی [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Azad.Mahnaz تأثیر پنج ویژگی بزرگ شخصیتی و سطوح تحصیلات والدین بر نمرات پیشرفت زبان آموزان EFL [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]

B

  • Bagheri Masoudzade.Azar برداشت زبان آموزان انگلیسی در مورد آموزش مهارت های درک مطلب: نمایی از روش تدریس زبان مبتنی بر وظیفه [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • bagheri.mohammad sadegh دیدگاه معلمین ایرانی آِیلتس و تافل آی بی تی درباره ساختار بخش های ادراکی و تولیدی این دو آزمون از منظر اصول ارزیابی پویا و ایستا [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]
  • bagheri.mohammad sadegh تحقیقی درباره سکوت سازمانی مدرسان زبان انگلیسی، ناامنی شغلی، رضایت شغلی و فرسودگی شغلی [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • baradaran.abdollah تدوین برنامه درسی ESP از طریق تحلیل نیازهای دانشجویان نیروی انتظامی مرزبانی دانشگاه انتظامی امین: تحلیل وضعیت هدف [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Bavali.Mohammad چگونه آموزش صریح و ضمنی فرانشانگرهای گفتمانی رسمی بر مهارت های نوشتاری زبان آموزان تأثیر می گذارد ؟ [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]
  • Behjat.Fatemeh چگونه آموزش صریح و ضمنی فرانشانگرهای گفتمانی رسمی بر مهارت های نوشتاری زبان آموزان تأثیر می گذارد ؟ [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]
  • Behnam.Biook مقدمه مقاله دیالوگیسم در پژوهش نوشته نویسندگان بومی غیر بومی و انگلیسی زبان ایرانی [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Birjandi.Parviz نشانگرهای فراگفتمانی در یک پیکره زبانی زبان آموزان: مورد زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]
  • Bonyadi.Alireza رویکردی مبتنی بر مهارت برای ارزیابی عملکرد ترجمه دانشجویان زبان انگلیسی [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]

D

  • Daneshvar.Arezoo دیدگاه معلمین ایرانی آِیلتس و تافل آی بی تی درباره ساختار بخش های ادراکی و تولیدی این دو آزمون از منظر اصول ارزیابی پویا و ایستا [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]
  • davatgari asl.haniyeh مدلی مبتنی بر ژانر برای خلاصه نویسی زبان آموزان زبان انگلیسی و نگرش زبان آموزان نسبت به آن: مطالعه روش های ترکیبی [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • davatgari asl.haniyeh تاثیر تدریس زبان انگلیسی به شیوه معکوس بر درک مطلب زبان آموزان: با تمرکز بر سطح مهارت فراگیران در زبان انگلیسی [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]

E

  • Eslamieh.Razieh دیالوگیسم در میان هتروگلوسیا فرآیند فرازبانی بازتاب: براندازی امپریالیسم فرهنگی و زبانی استعماری [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]

F

  • Farnia.Maryam تناقضات در اضطراب نوشتاری: مطالعه موردی کیفی یادگیری گسترده در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • farsi.shohreh تاثیر تدریس زبان انگلیسی به شیوه معکوس بر درک مطلب زبان آموزان: با تمرکز بر سطح مهارت فراگیران در زبان انگلیسی [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]
  • Fatehi Rad.Neda بررسی استفاده از فرهنگ لغت دوزبانه در ترجمه لغات با تعدد معنی از دیدگاه مترجمان ایرانی [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]

G

  • Geramipour.Masoud انتخاب بهترین مدل مناسب در ارزیابی تشخیصی شناختی [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]
  • Ghaemi.Farid بررسی مقایسه ای تاثیر انواع طرز فکر روی یادگیری گرامر توسط زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجه [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]
  • Ghafoori.Nasei تأثیر یادگیری مبتنی بر مسئله با داربست های سخت بر درک مطلب زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Ghamoushi.Masoumeh پیشرفت تعامل ای هویت حرفه ای و توانش معلمان زبان انگلیسی از طریق مشارکت در بسترهای گفتگوی الکترونیکی [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]
  • ghonsooly.Behzad تناقضات در اضطراب نوشتاری: مطالعه موردی کیفی یادگیری گسترده در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]

H

  • Hashamdar.Mohammad بررسی مقایسه ای تاثیر انواع طرز فکر روی یادگیری گرامر توسط زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجه [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]
  • Hashtroodi.Pantea معیارهایی برای ارزیابی ELT Pod/Vodcasts در توسعه مواد آنلاین و پیامدهای آنها برای آموزش معلمان و یادگیری زبان به کمک هنر [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • Hosseini.Sajedeh Sadat آموزش نیروی کار آینده: توسعه مهارت های نرم در برنامه های کارشناسی ترجمه در ایران [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]

J

  • Jafari.Sakine فرآیندهای واژه‌سازی و ترکیب در زبان ترکی آذربایجان [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]
  • Jafarigohar.Manoochehr تناقضات در اضطراب نوشتاری: مطالعه موردی کیفی یادگیری گسترده در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Jalali.Valeh بررسی استفاده از فرهنگ لغت دوزبانه در ترجمه لغات با تعدد معنی از دیدگاه مترجمان ایرانی [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]
  • Javid.Mehdi تدوین برنامه درسی ESP از طریق تحلیل نیازهای دانشجویان نیروی انتظامی مرزبانی دانشگاه انتظامی امین: تحلیل وضعیت هدف [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Jaza'ei.Morvarid فرآیندهای واژه‌سازی و ترکیب در زبان ترکی آذربایجان [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]

K

  • Kerremans.Koen آموزش نیروی کار آینده: توسعه مهارت های نرم در برنامه های کارشناسی ترجمه در ایران [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]
  • Khanmohammad.Hajar برخورد باهم‌آیی‌ها در ترجمه انگلیسی به فارسی رمان «سه‌شنبه‌ها با موری» [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]

L

  • Lak.Morteza خانه و تعلق دیاسپوریک در لندنی های تنها اثر سم سلون و بودای حاشیه نشینان اثر حنیف قریشی [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]

M

  • Marashi.Hamid تاثیر مدالیته ورودی و حالت حسی بر درک شنیداری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی متوسطه [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • Marashi.Hamid انتخاب بهترین مدل مناسب در ارزیابی تشخیصی شناختی [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]
  • Memarzia.Narcisse راهکارهای آموزشی برای بهبود آموزش ترجمه در دانشگاه های ایران [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Mirahmadi Kia.Amir توسعه مدل هویت برای زمینه زبان انگلیسی زبان ایرانی: با تمرکز بر مهارت زبان [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • Moghaddasi.Mohammad Ebrahim چگونه آموزش صریح و ضمنی فرانشانگرهای گفتمانی رسمی بر مهارت های نوشتاری زبان آموزان تأثیر می گذارد ؟ [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]
  • Mohseni.Ahmad تدوین برنامه درسی ESP از طریق تحلیل نیازهای دانشجویان نیروی انتظامی مرزبانی دانشگاه انتظامی امین: تحلیل وضعیت هدف [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Mohseni.Maryam توسعه مواد آموزشی زبان برای توسعه حرفه ای معلمان [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]

N

  • Najafi Sarem.Saeid تاثیر مدالیته ورودی و حالت حسی بر درک شنیداری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی متوسطه [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • Nazari.Mohsen تناقضات در اضطراب نوشتاری: مطالعه موردی کیفی یادگیری گسترده در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Noroozi.Iraj ارزیابی کیفیت ترجمه فارسی قبرستان بر اساس مدل ارزیابی کیفیت ترجمه هاوس [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]

O

  • Oliaei.Samad بررسی تأثیر سیستم پاسخگویی شخصی گنجانیده (PRS) بر انگیزه و مشارکت فراگیران ایرانی [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]
  • Oroji.Mohammadreza فرآیندهای واژه‌سازی و ترکیب در زبان ترکی آذربایجان [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]

R

  • rabi.ali بررسی عملکرد اجتماعی ترجمه های فارسی "دختری که رهایش کردی" از طریق راهبردهای واژگان و دستوری مترجمان [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]
  • Rahmanpanah.Hossein توسعه مواد آموزشی زبان برای توسعه حرفه ای معلمان [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • Rashvand Semiyari.Shokouh تأثیر پنج ویژگی بزرگ شخصیتی و سطوح تحصیلات والدین بر نمرات پیشرفت زبان آموزان EFL [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • Razmjoo.Seyyed Ayatollah توسعه مدل هویت برای زمینه زبان انگلیسی زبان ایرانی: با تمرکز بر مهارت زبان [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • Razmjoo.Seyyed Ayatollah راهکارهای آموزشی برای بهبود آموزش ترجمه در دانشگاه های ایران [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Reyhani Monfared.Zahra مرحله جهانی سازی: جایگزینی برای توسعه قابل درک در ترجمه های ادبی [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • Rezaie Golandoz.Ghafour نشانگرهای فراگفتمانی در یک پیکره زبانی زبان آموزان: مورد زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]
  • Rostami Abu Saidi.Ali Asghar برداشت زبان آموزان انگلیسی در مورد آموزش مهارت های درک مطلب: نمایی از روش تدریس زبان مبتنی بر وظیفه [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]

S

  • sadighi.firooz دیدگاه معلمین ایرانی آِیلتس و تافل آی بی تی درباره ساختار بخش های ادراکی و تولیدی این دو آزمون از منظر اصول ارزیابی پویا و ایستا [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]
  • sadighi.firooz تحقیقی درباره سکوت سازمانی مدرسان زبان انگلیسی، ناامنی شغلی، رضایت شغلی و فرسودگی شغلی [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • Saeidi.Mahnaz تأثیر یادگیری مبتنی بر مسئله با داربست های سخت بر درک مطلب زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • safari.fateme ارتباط بین دانش صریح زبان آموزان در زبان مادری و مهارت ترجمه آنها [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]
  • Salehi.Alireza انشا [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Samadi.Linda تحقیقی درباره سکوت سازمانی مدرسان زبان انگلیسی، ناامنی شغلی، رضایت شغلی و فرسودگی شغلی [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • Sarlak.Hojat بررسی مقایسه ای تاثیر انواع طرز فکر روی یادگیری گرامر توسط زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجه [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]
  • Satariyan.Adnan ترجمه متون سیاسی با و بدون اسکوپوس تعریف شده: مورد مترجمان ایرانی [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • Shahmirzadi.Niloufar انتخاب بهترین مدل مناسب در ارزیابی تشخیصی شناختی [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]
  • Sharififar.Masoud بررسی تأثیر مولفه های ایدئولوژیک، اقتصادی و جایگاهی بر ترجمه اخبار سیاسی [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Shoari.Elnaz مدلی مبتنی بر ژانر برای خلاصه نویسی زبان آموزان زبان انگلیسی و نگرش زبان آموزان نسبت به آن: مطالعه روش های ترکیبی [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Siyyari.Masood انتخاب بهترین مدل مناسب در ارزیابی تشخیصی شناختی [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]
  • Suzani.Samad Mirza بررسی تأثیر سیستم پاسخگویی شخصی گنجانیده (PRS) بر انگیزه و مشارکت فراگیران ایرانی [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]

T

  • Tajvidi.Gholam-Reza آموزش نیروی کار آینده: توسعه مهارت های نرم در برنامه های کارشناسی ترجمه در ایران [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]

Y

  • Yamini.Morteza دیدگاه معلمین ایرانی آِیلتس و تافل آی بی تی درباره ساختار بخش های ادراکی و تولیدی این دو آزمون از منظر اصول ارزیابی پویا و ایستا [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]
  • Yarmohammadi.Lotfollah تحقیقی درباره سکوت سازمانی مدرسان زبان انگلیسی، ناامنی شغلی، رضایت شغلی و فرسودگی شغلی [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • Yarmohammadi.Lotfollah دیدگاه معلمین ایرانی آِیلتس و تافل آی بی تی درباره ساختار بخش های ادراکی و تولیدی این دو آزمون از منظر اصول ارزیابی پویا و ایستا [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]
  • Yazdani Moghaddam.Massood معیارهایی برای ارزیابی ELT Pod/Vodcasts در توسعه مواد آنلاین و پیامدهای آنها برای آموزش معلمان و یادگیری زبان به کمک هنر [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]

Z

  • Zamanian.Mustafa بررسی تأثیر سیستم پاسخگویی شخصی گنجانیده (PRS) بر انگیزه و مشارکت فراگیران ایرانی [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]
  • Zandrahimi.Mina بررسی تأثیر مولفه های ایدئولوژیک، اقتصادی و جایگاهی بر ترجمه اخبار سیاسی [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Zargari.Zeinab بررسی عملکرد اجتماعی ترجمه های فارسی "دختری که رهایش کردی" از طریق راهبردهای واژگان و دستوری مترجمان [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]
  • zoghi.masoud تاثیر تدریس زبان انگلیسی به شیوه معکوس بر درک مطلب زبان آموزان: با تمرکز بر سطح مهارت فراگیران در زبان انگلیسی [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]