ا

  • اسکندر.فاطمه ارائه راهبرد بهبود کیفیت خدمات رسانی به مشتری در زنجیره تامین [ دوره27, شماره 81 - تابستان سال 1400]
  • اسکندری نیا.نیما نظریه نئواستراتژی: مفاهیم، مفروضات و کاربردها [ دوره27, شماره 80 - بهار سال 1400]
  • اعتباریان.اکبر تدوین و اعتبار سنجی مدل جبران خدمت با رویکرد بهره وری (مورد مطالعه: بانک ملی ایران) [ دوره27, شماره 81 - تابستان سال 1400]
  • امیری.هوشنگ ارائه مدل تسهیم دانش با رویکرد مدیریت دانش (مطالعه موردی: موسسه‌های حسابرسی شهر تهران) [ دوره27, شماره 82 - پاییز سال 1400]
  • انصاری.خداکرم ارائه مدل تسهیم دانش با رویکرد مدیریت دانش (مطالعه موردی: موسسه‌های حسابرسی شهر تهران) [ دوره27, شماره 82 - پاییز سال 1400]
  • ایران زاده.سلیمان تدوین الگوی عوامل مؤثر بر سودآوری صنعت بانکداری بر اساس مدلسازی ساختاری-تفسیری (مطالعه موردی بانک تجارت استان آذربایجان شرقی) [ دوره27, شماره 83 - زمستان سال 1400]
  • ایرانزاده.سلیمان شناسایی راهبردهای ارتقای عملکرد رقابتی با تأکید بر نظریه ظرفیت‌های پویایی در صنایع نفت و گاز ایران [ دوره27, شماره 80 - بهار سال 1400]
  • ایرانی.علیرضا ارائه الگوی کاربردی درزمینه تصمیم‌گیری خرید در شرایط عدم اطمینان محیطی در بازار مسکن [ دوره27, شماره 83 - زمستان سال 1400]
  • ایرج پور.علیرضا ارائه چهارچوب کارآفرینی سازمانی در بانکداری ایران با استفاده از روش فرا ترکیب [ دوره27, شماره 82 - پاییز سال 1400]
  • ایمان خان.نیلوفر طراحی و اعتباریابی مدل یکپارچه ‎سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کسب مزیت رقابتی در صنعت بانکداری ایران [ دوره27, شماره 80 - بهار سال 1400]