صفحه اصلی
درباره سند
تماس با ما
ثبت نام
ورود
درخواست سامانه
عنوان / کلیدواژه / DOI / DOR
نویسنده
نشریه
پژوهشنامه ادبیات تعلیمی
موضوع نشریه
همه
--- علوم انساني ---
تاریخ
زبان و ادبیات
علوم سیاسی
علوم اجتماعی
علوم قرآن و حدیث
اخلاق
ادیان، مذاهب و عرفان
فلسفه و کلام
فقه و حقوق
روانشناسی
علوم تربیتی
کتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی
تربیت بدنی
جغرافیا
اقتصاد
حسابداری
مالی
مدیریت
زبان انگلیسی
روانشناسی سلامت
فلسفه
جامعه شناسی
حقوق
--- حوزوی ---
--- هنر و معماری ---
معماری
--- دامپزشکی ---
علوم دامی
--- کشاورزی ---
بیماری گیاهان
مدیریت کشاورزی
علوم و فناوری کشاورزی
--- علوم پایه ---
ریاضی
زیست شناسی
--- فنی و مهندسی ---
برق و کامپیوتر
برق
برق، کامپیوتر و مکانیک
مهندسی عمران
مهندسی کامپیوتر
موضوع مقالات
همه
شماره
سال
دوره
صفحه
عملگر منطقی
فیلد جستجو
فیلد جستجو
همه
عنوان
کلیدواژه
DOI
DOR
نویسنده
جستجو
پیشرفته
صفحه اصلی
نمایه نویسندگان
همه
آ
ا
ب
پ
ت
ث
ج
چ
ح
خ
د
ذ
ر
ز
ژ
س
ش
ص
ض
ط
ظ
ع
غ
ف
ق
ک
گ
ل
م
ن
و
ه
ی
همه
دوره ها
دوره
16
دوره
15
دوره
14
دوره
13
دوره
12
دوره
11
دوره
10
دوره
9
دوره
8
دوره
7
دوره
6
دوره
5
دوره
4
دوره
3
دوره
2
دوره
1
ا
ابدالی.اعظم
ساختار روایی بوستان سعدی؛ اخلاقی یا عرفانی؟
[
دوره
8,
شماره
30
-
تابستان
سال
1395]
ابدالی.اعظم
ساختار روایی بوستان سعدی؛ اخلاقی یا عرفانی؟
[
دوره
8,
شماره
30
-
تابستان
سال
1395]
اخلاق.مانا
تأثیر واج در القای مفاهیم با تأکید بر زبان تعلیمی
[
دوره
8,
شماره
29
-
بهار
سال
1395]
ارباب سلیمانی.صدیقه
زنانگی ادب تعلیمی، رهاننده پروین از اضطراب تأثیر
[
دوره
8,
شماره
29
-
بهار
سال
1395]
اکبری گندمانی.مهرداد
بررسی نظریه های تربیتی کودک از دید برتراند راسل در حکایتِ طایفة دزدان گلستان سعدی (بابِ سیرتِ پادشاهان: حکایتِ چهارم
[
دوره
8,
شماره
32
-
زمستان
سال
1395]
الماسی.عطا
بازنمایی آموزههای تعلیمی کودکان در افسانههای لافونتن
[
دوره
8,
شماره
31
-
پاییز
سال
1395]
امیرپور.فرزانه
جایگاه خبر و انشای طلبی در انتقال اندیشه های تعلیمی خسرو و شیرین نظامی
[
دوره
8,
شماره
30
-
تابستان
سال
1395]
آ
آقاحسینی.حسین
جایگاه خبر و انشای طلبی در انتقال اندیشه های تعلیمی خسرو و شیرین نظامی
[
دوره
8,
شماره
30
-
تابستان
سال
1395]
ب
بیگزاده.خلیل
بازنمایی آموزههای تعلیمی کودکان در افسانههای لافونتن
[
دوره
8,
شماره
31
-
پاییز
سال
1395]
ت
ترکاشوند.سینا
تحلیل محتوای منطقالطیر بر اساس ساحت های ششگانه تربیتی
[
دوره
8,
شماره
31
-
پاییز
سال
1395]
ج
جلیلی.رضا
تأثیرپذیری تعلیمی روضهالانوار خواجوی کرمانی از مخزنالاسرار نظامی گنجوی
[
دوره
8,
شماره
29
-
بهار
سال
1395]
ح
حاتمی.حافظ
رویکرد اخلاقی منظومههای بزمی خواجوی کرمانی
[
دوره
8,
شماره
30
-
تابستان
سال
1395]
حاتمی.سعید
زمینههای اجتماعی و فکری اندیشۀ اغتنام فرصت در رباعیهای فارسی
[
دوره
8,
شماره
31
-
پاییز
سال
1395]
حاجی آقابابایی.محمدرضا
بررسی الگوی کنشگران حکایتهای باب نخست کلیله و دمنه
[
دوره
8,
شماره
32
-
زمستان
سال
1395]
حسینی.سیدمحسن
بازتاب متون تعلیمی ایرانی در ادبیات گرجی
[
دوره
8,
شماره
32
-
زمستان
سال
1395]
خ
خواجه ایم.احمد
بینامتنیت قرآن و حدیث در اشعار تعلیمی حافظ شیرازی بر اساس نظریه های ناقدان ادبی
[
دوره
8,
شماره
32
-
زمستان
سال
1395]
د
دادخواه.فرشته
بررسی بوطیقای شعر تعلیمی در اشعار ناصرخسرو
[
دوره
8,
شماره
29
-
بهار
سال
1395]
دهرامی.مهدی
بررسی خوشهای تقویتکنندههای احکام تحذیری و ترغیبی در خسرو و شیرین نظامی (با تأکید بر خوشه مرگ)
[
دوره
8,
شماره
31
-
پاییز
سال
1395]
ر
رجبی.مسلم
بینامتنیت قرآن و حدیث در اشعار تعلیمی حافظ شیرازی بر اساس نظریه های ناقدان ادبی
[
دوره
8,
شماره
32
-
زمستان
سال
1395]
رمضانی پارسا.داوود
اخلاق و مولّفه های سنّتی و معاصر آن در شعر نیما
[
دوره
8,
شماره
32
-
زمستان
سال
1395]
روضاتیان.سیده مریم
جایگاه خبر و انشای طلبی در انتقال اندیشه های تعلیمی خسرو و شیرین نظامی
[
دوره
8,
شماره
30
-
تابستان
سال
1395]
ش
شانظری.علیرضا
اخلاق و مولّفه های سنّتی و معاصر آن در شعر نیما
[
دوره
8,
شماره
32
-
زمستان
سال
1395]
شریفی.شهلا
مقایسۀ «شرور» در شاهنامه و مثنوی
[
دوره
8,
شماره
31
-
پاییز
سال
1395]
ص
صادقی.اسماعیل
بررسی رابطه اخلاق و قضاوت در ادبیات کلاسیک فارسی
[
دوره
8,
شماره
29
-
بهار
سال
1395]
صدرایی.رقیه
تحلیل آموزههای تعلیمی در بررسی بینامتنی دو اثر (پروین اعتصامی و انوری)
[
دوره
8,
شماره
29
-
بهار
سال
1395]
صدیقی مورنانی.سمیرا
بررسی و تحلیل موعظه در شعر انوری
[
دوره
8,
شماره
31
-
پاییز
سال
1395]
ط
طغیانی.اسحاق
بررسی ساختاری- معنایی ژانر تعلیمی و نمونههای آن با تکیه بر مثنوی مولوی
[
دوره
8,
شماره
30
-
تابستان
سال
1395]
ظ
ظاهری.ابراهیم
بررسی رابطه اخلاق و قضاوت در ادبیات کلاسیک فارسی
[
دوره
8,
شماره
29
-
بهار
سال
1395]
ف
فرهود.فرنگیس
تعلیم تحذیری سعدی در بوستان با رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی نظریه فرکلاف
[
دوره
8,
شماره
32
-
زمستان
سال
1395]
ک
کزازی.میرجلال الدین
دنیامداری در داستانهای مثنوی مولوی
[
دوره
8,
شماره
31
-
پاییز
سال
1395]
کزازی.میرجلال الدین
دنیامداری در داستانهای مثنوی مولوی
[
دوره
8,
شماره
31
-
پاییز
سال
1395]
کمالی بانیانی.مهدی رضا
بررسی نظریه های تربیتی کودک از دید برتراند راسل در حکایتِ طایفة دزدان گلستان سعدی (بابِ سیرتِ پادشاهان: حکایتِ چهارم
[
دوره
8,
شماره
32
-
زمستان
سال
1395]
کهدویی.محمدکاظم
بررسی و تحلیل موعظه در شعر انوری
[
دوره
8,
شماره
31
-
پاییز
سال
1395]
م
محرمی.رامین
مقایسۀ «شرور» در شاهنامه و مثنوی
[
دوره
8,
شماره
31
-
پاییز
سال
1395]
محمدی پویا.فرامرز
تحلیل محتوای منطقالطیر بر اساس ساحت های ششگانه تربیتی
[
دوره
8,
شماره
31
-
پاییز
سال
1395]
محمدیان.عباس
بینامتنیت قرآن و حدیث در اشعار تعلیمی حافظ شیرازی بر اساس نظریه های ناقدان ادبی
[
دوره
8,
شماره
32
-
زمستان
سال
1395]
مدرس زاده.عبدالرضا
زنانگی ادب تعلیمی، رهاننده پروین از اضطراب تأثیر
[
دوره
8,
شماره
29
-
بهار
سال
1395]
مستعلی زاد.تهمینه
بررسی اخلاق مدیریتی در کلیله و دمنه
[
دوره
8,
شماره
32
-
زمستان
سال
1395]
مسلمیزاده.محبوبه
پندگریزی، خلافآمد عادت سعدی
[
دوره
8,
شماره
30
-
تابستان
سال
1395]
مشتاقمهر.رحمان
آنچه امروز نیز می توان از شمس تبریزی آموخت؟
[
دوره
8,
شماره
30
-
تابستان
سال
1395]
مشهور.پروین دخت
تأثیرپذیری تعلیمی روضهالانوار خواجوی کرمانی از مخزنالاسرار نظامی گنجوی
[
دوره
8,
شماره
29
-
بهار
سال
1395]
ن
نبی لو.علیرضا
بررسی بوطیقای شعر تعلیمی در اشعار ناصرخسرو
[
دوره
8,
شماره
29
-
بهار
سال
1395]
نوروز.مهدی
تعلیم تحذیری سعدی در بوستان با رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی نظریه فرکلاف
[
دوره
8,
شماره
32
-
زمستان
سال
1395]
نوروزی داودخانی.ثوراله
بررسی و تحلیل رویکرد سعدی در رهایی انسان از درد و رنج (با تکیه بر قصاید و بوستان)
[
دوره
8,
شماره
30
-
تابستان
سال
1395]
نیکداراصل.محمّدحسین
اخلاق و مولّفه های سنّتی و معاصر آن در شعر نیما
[
دوره
8,
شماره
32
-
زمستان
سال
1395]
و
وفایی.عباسعلی
بررسی نظریه های تربیتی کودک از دید برتراند راسل در حکایتِ طایفة دزدان گلستان سعدی (بابِ سیرتِ پادشاهان: حکایتِ چهارم
[
دوره
8,
شماره
32
-
زمستان
سال
1395]
وفایی.عباسعلی
تأثیر واج در القای مفاهیم با تأکید بر زبان تعلیمی
[
دوره
8,
شماره
29
-
بهار
سال
1395]
ی
یلمه ها.احمدرضا
بررسی خاستگاه ادبیات تعلیمی منظوم و سیر تطور و تحول آن در ایران
[
دوره
8,
شماره
29
-
بهار
سال
1395]
صفحه اصلی
نقشه سایت
تماس با ما
صفحه اصلی
نقشه سایت
تماس با ما
حقوق این وبسایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر
©
1403-1400
صفحه اصلی
|
عضویت/ ورود
|
درباره سند
|
تماس با ما
|
[English]
[العربية]
[en]
[ar]
IAU
عضویت/ ورود