ابراهیم زاده دستجردی.رضا
ارائه مدلی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهر اصفهان برمبنای رویکرد آمیخته اکتشافی
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
ابطحی.عطا الله
راهبرد اقناعی تبلیغات در رسانههای اجتماعی
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
اسماعیلی.رفیع الدین
تحلیل نشانهشناسی گفتمانی جریان سینمای روشن فکری (مطالعه موردی فیلم سینمایی خانهای روی آب)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
اصغری صارم.علی
موانع تمایل سرمایهگذاران به سرمایهگذاری در برنامههای تلویزیونی (مورد مطالعه شبکه استانی همدان)
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
اعتباریان.اکبر
ارائه مدلی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهر اصفهان برمبنای رویکرد آمیخته اکتشافی
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
اعتمادی نسب.الهام
تأثیر شبکههای اجتماعی در مهارتهای کارآفرینی و توسعه ملی (مطالعه موردی: مدیران استارت آپهای ایرانی)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
اکبری وند.نادر
تبیین و شناسایی عوامل شکلدهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
امیری.جهاندار
کاوشی برگفتمانهای خبرگزاری صدا و سیما و شبکه ایران اینترنشنال در انتخابات مجلس یازدهم ایران
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
ایمانی.زلفا
زبانشناسی رایانشی: رویکردی توصیفی به کاربردها و تکنیکهای آن
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
آ
آدوسی.علی
طراحی الگوی تاثیر رسانههای سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
ب
بابائی.ارسام
فارسی یا پینگلیش؛ عوامل مؤثر بر گزینش خط در ارتباطات نوشتاری کاربران تلگرام و واتسآپ
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
بخشی.مهدیه
نقش کهن الگوها در شکل گیری روابط اجتماعی بر اساس رویکرد یونگ
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
بشیر.حسن
تحلیل گفتمان علمای شیعه در مواجهه با بحران کرونا
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
بنی هاشمی.سید محسن
توسعه الگوی برندسازی برای شبکههای تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
بنی هاشمی.سید محسن
ارائه الگوی مطلوب مدیریت ارتباط رسانه ملی با اقوام ایرانی
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
بهادریان.مهدی
موانع تمایل سرمایهگذاران به سرمایهگذاری در برنامههای تلویزیونی (مورد مطالعه شبکه استانی همدان)
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
بهراد.مسیح
نقش شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کارهای خانگی (مطالعه موردی تلگرام و اینستاگرام)
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
پ
پشاآبادی.مهر داد
بازنمایی کووید 19 در پلتفرم تلگرام خبرگزاری صداوسیما و رقبای فارسیزبان ماهوارهای آن
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
ت
تربتی.سروناز
نقش کهن الگوها در شکل گیری روابط اجتماعی بر اساس رویکرد یونگ
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
تقی پور.فائزه
الگوی ارتباطات رسانه ای برای ارتقاء سطح آگاهی کشاورزان و بهبود و توسعه کشاورزی (مورد مطالعه :رسانه های ترویجی)
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
ج
جعفری.علی
نقش کهن الگوها در شکل گیری روابط اجتماعی بر اساس رویکرد یونگ
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
ح
حامی.محمد
ارزیابی برنامه های تلویزیونی ورزشی منتخب در ایران بر اساس چارچوب برندسازی برنامه ای
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
حسنقلی پور.طهمورث
طراحی الگوی تاثیر رسانههای سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
خ
خانی.ناصر
توسعه الگوی برندسازی برای شبکههای تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
خانیکی.هادی
ابعاد چهارگانه سلامتی در محتوای برنامه های سلامت محور رادیو استانی (باتأکید برمیزان استفاده و سبک زندگی شهروندان شهر همدان)
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
خجسته باقرزاده.حسن
مطالعه الگوی پیشنهادی تولید تبلیغات تجاری در رادیو
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
خدادادی.فضل الله
عناصر ایجاد تعلیق بهواسطۀ روایت دَوَرانی در سینما و ادبیات داستانی
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
د
دادگران.سیدمحمد
نقش کهن الگوها در شکل گیری روابط اجتماعی بر اساس رویکرد یونگ
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
دلاور.علی
بازنمایی هویت ایرانی در سریال پرمخاطب هزاردستان با رویکرد تحلیل نشانه شناختی
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
ذ
ذکایی.محمد سعید
مواجهه و معناسازی کاربران ایرانی از شبکههای مجازی
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
ر
ربانی خوراسگانی.محمد
تولید محتوای رسانههای جمعی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانهای
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
رحمان زاده.سیدعلی
مروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
رزمجو.علی اکبر
مطالعه الگوی پیشنهادی تولید تبلیغات تجاری در رادیو
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
رسولی.محمدرضا
نقش شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کارهای خانگی (مطالعه موردی تلگرام و اینستاگرام)
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
رضائی.مصطفی
ارائه الگوی مطلوب مدیریت ارتباط رسانه ملی با اقوام ایرانی
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
ز
زارع.حسین
ارزیابی برنامه های تلویزیونی ورزشی منتخب در ایران بر اساس چارچوب برندسازی برنامه ای
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
زینلی.حنانه
بررسی نقش شبکههای اجتماعی موبایلی بر صنعت روزنامهنگاری
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
س
سدرپوشان.نجمه
تولید محتوای رسانههای جمعی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانهای
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
سلطانی فر.محمد
اثربخشی دیپلماسی رسانهای با رویکرد توسعه گردشگری خارجی
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
سلطانی فر.محمد
تبیین و شناسایی عوامل شکلدهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
سلطانی فر.محمد
مروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
سلیمانی تپه سری.بهاره
ارزیابی برنامه های تلویزیونی ورزشی منتخب در ایران بر اساس چارچوب برندسازی برنامه ای
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
سلیمانی.ندا
راهبرد اقناعی تبلیغات در رسانههای اجتماعی
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
ش
شکرچی زاده.احمد رضا
توسعه الگوی برندسازی برای شبکههای تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
ص
صادقی لواسانی نیا.نادر
کنش گفتاری اقناعی شبکه اجتماعی اینستاگرام در مشارکت سیاسی کاربران (مورد مطالعه: انتخابات اسفند 1398)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
صادقی.جواد
بازنمایی کووید 19 در پلتفرم تلگرام خبرگزاری صداوسیما و رقبای فارسیزبان ماهوارهای آن
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
صارمی.رضا
توسعه الگوی برندسازی برای شبکههای تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
صبوری خسروشاهی.حبیب
نقش کهن الگوها در شکل گیری روابط اجتماعی بر اساس رویکرد یونگ
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
صبوری.حامد
تحلیل گفتمان علمای شیعه در مواجهه با بحران کرونا
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
ع
عامری.علی
راهبرد اقناعی تبلیغات در رسانههای اجتماعی
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
عبدلی.مجید
طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانههای اجتماعی در صنعت شیر تهران
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
علیشیری.بهرام
ارائه الگوی مطلوب مدیریت ارتباط رسانه ملی با اقوام ایرانی
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
غ
غضنفری.سعادت
ابعاد چهارگانه سلامتی در محتوای برنامه های سلامت محور رادیو استانی (باتأکید برمیزان استفاده و سبک زندگی شهروندان شهر همدان)
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
غلامی.مصطفی
کاوشی برگفتمانهای خبرگزاری صدا و سیما و شبکه ایران اینترنشنال در انتخابات مجلس یازدهم ایران
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
غیاثیان.علی
راهبرد اقناعی تبلیغات در رسانههای اجتماعی
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
ف
فتحی.ابراهیم
بازنمایی کووید 19 در پلتفرم تلگرام خبرگزاری صداوسیما و رقبای فارسیزبان ماهوارهای آن
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
فتحی.ابراهیم
کاوشی برگفتمانهای خبرگزاری صدا و سیما و شبکه ایران اینترنشنال در انتخابات مجلس یازدهم ایران
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
فتحی.سروش
مروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
فخار نوغانی.وحیده
مطالعه الگوی پیشنهادی تولید تبلیغات تجاری در رادیو
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
فرج اللهی.مهدی
کنش گفتاری اقناعی شبکه اجتماعی اینستاگرام در مشارکت سیاسی کاربران (مورد مطالعه: انتخابات اسفند 1398)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
فرهنگی.علی اکبر
تأثیر شبکههای اجتماعی در مهارتهای کارآفرینی و توسعه ملی (مطالعه موردی: مدیران استارت آپهای ایرانی)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
فرهنگی.علی اکبر
طراحی الگوی تاثیر رسانههای سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
ق
قرائتی.علیرضا
اثربخشی دیپلماسی رسانهای با رویکرد توسعه گردشگری خارجی
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
قیتانی.البرز
ارائه مدلی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهر اصفهان برمبنای رویکرد آمیخته اکتشافی
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
کولیوند.تقوی
تولید محتوای رسانههای جمعی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانهای
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
گ
گلدوزیان.بابک
مروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
م
محمد زمانی.مجید
ارزیابی انتقادی مطالعات تاثیر رسانه: مرور سیستماتیک
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
محمدپور خبازی.سارا
مروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
مظفری.افسانه
بازنمایی هویت ایرانی در سریال پرمخاطب هزاردستان با رویکرد تحلیل نشانه شناختی
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
مظفری.افسانه
تأثیر شبکههای اجتماعی در مهارتهای کارآفرینی و توسعه ملی (مطالعه موردی: مدیران استارت آپهای ایرانی)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
ملکیان.نازنین
تبیین و شناسایی عوامل شکلدهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
موسوی.سید محمد
الگوی ارتباطات رسانه ای برای ارتقاء سطح آگاهی کشاورزان و بهبود و توسعه کشاورزی (مورد مطالعه :رسانه های ترویجی)
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
نجف بیگی.رضا
طراحی الگوی تاثیر رسانههای سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
نصراللهی كاسماني.اکبر
نقش شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کارهای خانگی (مطالعه موردی تلگرام و اینستاگرام)
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]