حسنقلی پور.طهمورث
سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران
[
دوره8,
شماره
22
- پاییزسال
1392]
حسینی دانا.حمیدرضا
نقش مطبوعات در ترویج فرهنگ کارآفرینی
[
دوره8,
شماره
22
- پاییزسال
1392]
حقیقی.محمدرضا
صورت بندی نظری فمینیسم درمطالعات رسانه ای ( باارائه مدل)
[
دوره8,
شماره
23
- زمستانسال
1392]
حقیقی.محمدرضا
عوامل موثردر افزایش اثربخشی شبکههای اجتماعی مجازی درسازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: انجمن مدیران روابط عمومی ایران)
[
دوره8,
شماره
21
- تابستانسال
1392]