درودی.هما
بررسی رابطه بین ارتباطات غیرکلامی و رضایت مندی مشتریان در نمایندگی های شرکت خودروسازی تویوتا در شهر تهران
[
دوره8,
شماره
22
- پاییزسال
1392]
درودی.هما
نقش پیام تبلیغاتی رسانه بر اساس مدل (A. I. D. A) بر روی رفتار مصرف کننده (در فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی، غرب تهران)
[
دوره8,
شماره
21
- تابستانسال
1392]
دیندار فرکوش.فیروز
بررسی رابطه استفاده از اخبار ساعت 21 شبکه یک سیما و مشارکت سیاسی (موردمطالعه دانشجویان دانشگاه تهران شرق)
[
دوره8,
شماره
20
- بهارسال
1392]