ح

  • حسنقلی پور.طهمورث سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران [ دوره8, شماره 22 - پاییز سال 1392]
  • حسینی دانا.حمیدرضا نقش مطبوعات در ترویج فرهنگ کارآفرینی [ دوره8, شماره 22 - پاییز سال 1392]
  • حقیقی.محمدرضا صورت بندی نظری فمینیسم درمطالعات رسانه ای ( باارائه مدل) [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]
  • حقیقی.محمدرضا عوامل موثردر افزایش اثربخشی شبکههای اجتماعی مجازی درسازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: انجمن مدیران روابط عمومی ایران) [ دوره8, شماره 21 - تابستان سال 1392]