ا

  • ابراهیم زاده دستجردی.رضا ارائه مدلی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهر اصفهان برمبنای رویکرد آمیخته اکتشافی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • ابطحی.عطا الله راهبرد اقناعی تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • اسماعیلی.رفیع الدین تحلیل نشانه‌شناسی گفتمانی جریان سینمای روشن فکری (مطالعه موردی فیلم سینمایی خانه‌ای روی آب) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • اصغری صارم.علی موانع تمایل سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در برنامه‌های تلویزیونی (مورد مطالعه شبکه استانی همدان) [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • اعتباریان.اکبر ارائه مدلی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهر اصفهان برمبنای رویکرد آمیخته اکتشافی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • اعتمادی نسب.الهام تأثیر شبکه‌های اجتماعی در مهارت‌های کارآفرینی و توسعه ملی (مطالعه موردی: مدیران استارت آپ‌های ایرانی) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • اکبری وند.نادر تبیین و شناسایی عوامل شکل‌دهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • امامی.سید مجتبی ارزیابی انتقادی مطالعات تاثیر رسانه: مرور سیستماتیک [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • امیری.جهاندار کاوشی برگفتمان‌های خبرگزاری صدا و سیما و شبکه ایران اینترنشنال در انتخابات مجلس یازدهم ایران [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • ایمانی.زلفا زبان‌شناسی رایانشی: رویکردی توصیفی به کاربردها و تکنیک‌های آن [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]

آ

  • آدوسی.علی طراحی الگوی تاثیر رسانه‌های سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ب

  • بابائی.ارسام فارسی یا پینگلیش؛ عوامل مؤثر بر گزینش خط در ارتباطات نوشتاری کاربران تلگرام و واتس‌آپ [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • بخشی.مهدیه نقش کهن الگوها در شکل گیری روابط اجتماعی بر اساس رویکرد یونگ [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • بشیر.حسن تحلیل گفتمان علمای شیعه در مواجهه با بحران کرونا [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • بنی هاشمی.سید محسن ارائه الگوی مطلوب مدیریت ارتباط رسانه ملی با اقوام ایرانی [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • بنی هاشمی.سید محسن توسعه الگوی برندسازی برای شبکه‌های تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • بهادریان.مهدی موانع تمایل سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در برنامه‌های تلویزیونی (مورد مطالعه شبکه استانی همدان) [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • بهراد.مسیح نقش شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کارهای خانگی (مطالعه موردی تلگرام و اینستاگرام) [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]

پ

  • پشاآبادی.مهر داد بازنمایی کووید 19 در پلتفرم تلگرام خبرگزاری صداوسیما و رقبای فارسی‌زبان ماهواره‌ای آن [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]

ت

  • تربتی.سروناز نقش کهن الگوها در شکل گیری روابط اجتماعی بر اساس رویکرد یونگ [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • تقی پور.فائزه الگوی ارتباطات رسانه ای برای ارتقاء سطح آگاهی کشاورزان و بهبود و توسعه کشاورزی (مورد مطالعه :رسانه های ترویجی) [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ج

  • جعفری.علی نقش کهن الگوها در شکل گیری روابط اجتماعی بر اساس رویکرد یونگ [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ح

  • حامی.محمد ارزیابی برنامه های تلویزیونی ورزشی منتخب در ایران بر اساس چارچوب برندسازی برنامه ای [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • حسنقلی پور.طهمورث طراحی الگوی تاثیر رسانه‌های سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]

خ

  • خانی.ناصر توسعه الگوی برندسازی برای شبکه‌های تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • خانیکی.هادی ابعاد چهارگانه سلامتی در محتوای برنامه های سلامت محور رادیو استانی (باتأکید برمیزان استفاده و سبک زندگی شهروندان شهر همدان) [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • خجسته باقرزاده.حسن مطالعه الگوی پیشنهادی تولید تبلیغات تجاری در رادیو [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • خدادادی.فضل الله عناصر ایجاد تعلیق به‌واسطۀ روایت دَوَرانی در سینما و ادبیات داستانی [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]

د

  • دادگران.سیدمحمد نقش کهن الگوها در شکل گیری روابط اجتماعی بر اساس رویکرد یونگ [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • دلاور.علی بازنمایی هویت ایرانی در سریال پرمخاطب هزاردستان با رویکرد تحلیل نشانه شناختی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]

ذ

  • ذکایی.محمد سعید مواجهه و معناسازی کاربران ایرانی از شبکه‌های مجازی [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]

ر

  • ربانی خوراسگانی.محمد تولید محتوای رسانه‌های جمعی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانه‌ای [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • رحمان زاده.سیدعلی مروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • رزمجو.علی اکبر مطالعه الگوی پیشنهادی تولید تبلیغات تجاری در رادیو [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • رسولی.محمد رضا پارادایم‌های دوگانه در گفتمان‌های رسانه‌ای برجام [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • رسولی.محمدرضا نقش شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کارهای خانگی (مطالعه موردی تلگرام و اینستاگرام) [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • رضائی.مصطفی ارائه الگوی مطلوب مدیریت ارتباط رسانه ملی با اقوام ایرانی [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]

ز

  • زارع.حسین ارزیابی برنامه های تلویزیونی ورزشی منتخب در ایران بر اساس چارچوب برندسازی برنامه ای [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • زینلی.حنانه بررسی نقش شبکه‌های اجتماعی موبایلی بر صنعت روزنامه‌نگاری [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]

س

  • سدرپوشان.نجمه تولید محتوای رسانه‌های جمعی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانه‌ای [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • سلطانی فر.محمد تبیین و شناسایی عوامل شکل‌دهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • سلطانی فر.محمد اثربخشی دیپلماسی رسانه‌ای با رویکرد توسعه گردشگری خارجی [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • سلطانی فر.محمد مروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • سلیمانی تپه سری.بهاره ارزیابی برنامه های تلویزیونی ورزشی منتخب در ایران بر اساس چارچوب برندسازی برنامه ای [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • سلیمانی.ندا راهبرد اقناعی تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]

ش

  • شکرچی زاده.احمد رضا توسعه الگوی برندسازی برای شبکه‌های تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ص

  • صادقی لواسانی نیا.نادر کنش گفتاری اقناعی شبکه اجتماعی اینستاگرام در مشارکت سیاسی کاربران (مورد مطالعه: انتخابات اسفند 1398) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • صادقی.جواد بازنمایی کووید 19 در پلتفرم تلگرام خبرگزاری صداوسیما و رقبای فارسی‌زبان ماهواره‌ای آن [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • صارمی.رضا توسعه الگوی برندسازی برای شبکه‌های تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • صبوری خسروشاهی.حبیب نقش کهن الگوها در شکل گیری روابط اجتماعی بر اساس رویکرد یونگ [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • صبوری.حامد تحلیل گفتمان علمای شیعه در مواجهه با بحران کرونا [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]

ع

  • عامری.علی راهبرد اقناعی تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • عبدلی.مجید طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در صنعت شیر تهران [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • علیشیری.بهرام ارائه الگوی مطلوب مدیریت ارتباط رسانه ملی با اقوام ایرانی [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]

غ

  • غضنفری.سعادت ابعاد چهارگانه سلامتی در محتوای برنامه های سلامت محور رادیو استانی (باتأکید برمیزان استفاده و سبک زندگی شهروندان شهر همدان) [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • غلامی.مصطفی کاوشی برگفتمان‌های خبرگزاری صدا و سیما و شبکه ایران اینترنشنال در انتخابات مجلس یازدهم ایران [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • غیاثیان.علی راهبرد اقناعی تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]

ف

  • فتحی.ابراهیم کاوشی برگفتمان‌های خبرگزاری صدا و سیما و شبکه ایران اینترنشنال در انتخابات مجلس یازدهم ایران [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • فتحی.ابراهیم بازنمایی کووید 19 در پلتفرم تلگرام خبرگزاری صداوسیما و رقبای فارسی‌زبان ماهواره‌ای آن [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • فتحی.سروش مروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • فخار نوغانی.وحیده مطالعه الگوی پیشنهادی تولید تبلیغات تجاری در رادیو [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • فرج اللهی.مهدی کنش گفتاری اقناعی شبکه اجتماعی اینستاگرام در مشارکت سیاسی کاربران (مورد مطالعه: انتخابات اسفند 1398) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • فرهنگی.علی اکبر اینستاگرام در تجربه زیسته کاربرانش [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • فرهنگی.علی اکبر تأثیر شبکه‌های اجتماعی در مهارت‌های کارآفرینی و توسعه ملی (مطالعه موردی: مدیران استارت آپ‌های ایرانی) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • فرهنگی.علی اکبر طراحی الگوی تاثیر رسانه‌های سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ق

  • قرائتی.علیرضا اثربخشی دیپلماسی رسانه‌ای با رویکرد توسعه گردشگری خارجی [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • قیتانی.البرز ارائه مدلی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهر اصفهان برمبنای رویکرد آمیخته اکتشافی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]

ک

  • کریمی.بهزاد اینستاگرام در تجربه زیسته کاربرانش [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • کولیوند.تقوی تولید محتوای رسانه‌های جمعی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانه‌ای [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]

گ

  • گلدوزیان.بابک مروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]

م

  • محمد زمانی.مجید ارزیابی انتقادی مطالعات تاثیر رسانه: مرور سیستماتیک [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • محمدپور خبازی.سارا مروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • مظفری.افسانه تأثیر شبکه‌های اجتماعی در مهارت‌های کارآفرینی و توسعه ملی (مطالعه موردی: مدیران استارت آپ‌های ایرانی) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • مظفری.افسانه بازنمایی هویت ایرانی در سریال پرمخاطب هزاردستان با رویکرد تحلیل نشانه شناختی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • ملکیان.نازنین تبیین و شناسایی عوامل شکل‌دهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • موسوی.سید محمد الگوی ارتباطات رسانه ای برای ارتقاء سطح آگاهی کشاورزان و بهبود و توسعه کشاورزی (مورد مطالعه :رسانه های ترویجی) [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ن

  • نجاتی حسینی.محمود پارادایم‌های دوگانه در گفتمان‌های رسانه‌ای برجام [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • نجف بیگی.رضا طراحی الگوی تاثیر رسانه‌های سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • نصراللهی كاسماني.اکبر نقش شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کارهای خانگی (مطالعه موردی تلگرام و اینستاگرام) [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • نعمت الهی.پویا پارادایم‌های دوگانه در گفتمان‌های رسانه‌ای برجام [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • نیرومند.مهین کنش گفتاری اقناعی شبکه اجتماعی اینستاگرام در مشارکت سیاسی کاربران (مورد مطالعه: انتخابات اسفند 1398) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]

و

  • ویسی.سیمین مواجهه و معناسازی کاربران ایرانی از شبکه‌های مجازی [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]

ه

  • هاشمی زاده.سیدرضا بازنمایی هویت ایرانی در سریال پرمخاطب هزاردستان با رویکرد تحلیل نشانه شناختی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • هاشمی فشارکی.دیبا ارائه مدلی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهر اصفهان برمبنای رویکرد آمیخته اکتشافی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]