ابراهیم زاده دستجردی.رضا
ارائه مدلی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهر اصفهان برمبنای رویکرد آمیخته اکتشافی
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
ابطحی.عطا الله
راهبرد اقناعی تبلیغات در رسانههای اجتماعی
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
اسماعیلی.رفیع الدین
تحلیل نشانهشناسی گفتمانی جریان سینمای روشن فکری (مطالعه موردی فیلم سینمایی خانهای روی آب)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
اصغری صارم.علی
موانع تمایل سرمایهگذاران به سرمایهگذاری در برنامههای تلویزیونی (مورد مطالعه شبکه استانی همدان)
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
اعتباریان.اکبر
ارائه مدلی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهر اصفهان برمبنای رویکرد آمیخته اکتشافی
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
اعتمادی نسب.الهام
تأثیر شبکههای اجتماعی در مهارتهای کارآفرینی و توسعه ملی (مطالعه موردی: مدیران استارت آپهای ایرانی)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
اکبری وند.نادر
تبیین و شناسایی عوامل شکلدهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]