ا

  • ابراهیم زاده دستجردی.رضا ارائه مدلی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهر اصفهان برمبنای رویکرد آمیخته اکتشافی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • ابطحی.عطا الله راهبرد اقناعی تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • اسماعیلی.رفیع الدین تحلیل نشانه‌شناسی گفتمانی جریان سینمای روشن فکری (مطالعه موردی فیلم سینمایی خانه‌ای روی آب) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • اصغری صارم.علی موانع تمایل سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در برنامه‌های تلویزیونی (مورد مطالعه شبکه استانی همدان) [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • اعتباریان.اکبر ارائه مدلی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهر اصفهان برمبنای رویکرد آمیخته اکتشافی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • اعتمادی نسب.الهام تأثیر شبکه‌های اجتماعی در مهارت‌های کارآفرینی و توسعه ملی (مطالعه موردی: مدیران استارت آپ‌های ایرانی) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • اکبری وند.نادر تبیین و شناسایی عوامل شکل‌دهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • امامی.سید مجتبی ارزیابی انتقادی مطالعات تاثیر رسانه: مرور سیستماتیک [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • امیری.جهاندار کاوشی برگفتمان‌های خبرگزاری صدا و سیما و شبکه ایران اینترنشنال در انتخابات مجلس یازدهم ایران [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • ایمانی.زلفا زبان‌شناسی رایانشی: رویکردی توصیفی به کاربردها و تکنیک‌های آن [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]